اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

افزایش کیفیت کالای ایرانی با حمایت مصرف‌کننده محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به سوی کالای باکیفیت داخلی برویم که این مهم قطعا با حمایت مردم از تولیدات داخلی محقق می‌شود.

افزایش کیفیت کالای ایرانی با حمایت مصرف‌کننده محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی در جمع مردم کمال‌‌آباد از روستاهای بخش مرکزی البرز با تأکید بر اهمیت پرهیز از اسراف و افزایش تولید ملی اظهار کرد: کشاورزان با وجود همه سختی‌هایی که وجود دارد و ما نیز از آنها مطلع هستیم، باید پا به عرصه گذاشته و به سمت تولید ملی و خودکفایی حرکت کنند.

وی افزود: چند مرتبه با وزیر کشاورزی پیرامون مشکلات کشاورزان و همچنین نرخ خرید گندم به گفت‌و‌گو پرداخته‌ام و پیگیر مشکلات کشاورزان در مجلس هستم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید نرخ خردی گندم، هر کیلو 650 تومان باشد و کشاورزان نیز به سمت کاشت و به خصوص کاشت گندم بروند تا در این زمینه نیز به موفقیت‌های لازم دست پیدا کنیم.

حسینی با تأکید بر اهمیت افزایش تولید داخلی یادآور شد: همه می‌دانیم که کالا و تولید خارجی در بیشتر موارد بهتر از تولید داخلی است ولی باید این حرکت از نقطه‌ای تغییر کند و به سوی کالای باکیفیت داخلی برویم که قطعا با حمایت مردم از تولیدات داخلی محقق می‌شود.

خرید کالای خارجی خیانت به ملت است

وی خرید جنس و کالای خارجی را خیانت به ملت دانست و تأکید کرد: باید به مرحله‌ای رسید که علاوه بر افزایش تولید داخلی، جنس ایرانی نیز با کالای خارجی در حال رقابت باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اهالی این روستا پیرامون زمین‌های وقفی عنوان کرد: نحوه برخورد دیکتاتورانه و زورگویانه به هیچ عنوان قابل توجیه نیست زیرا این رفتار نوعی سلطنت‌طلبی و دیکتاتوری است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری هیچ جایگاهی ندارد.

وی اضافه کرد: اگر برخی افراد برخورد نامناسب خود را پیرامون مسایل وقفی روستای کمال‌آباد با مردم تغییر ندهند، قطعا با آنان برخورد خواهد شد.

حسینی در خاتمه بر عملی شدن اقتصاد مقاومتی در زندگی همه مردم یادآور شد: اقتصاد مقاومتی باید با همه ابعادش در زندگی مردم از عروسی گرفته تا عزا جاری شود.

در ادامه این مراسم روستائیان کمال‌آبادی در دیدارهایی صمیمانه با حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات خود پرداختند.

مشکل برخورد نامناسب نمایندگان متولی زمین‌های وقفی روستای کمال‌آباد با مردم این روستا، وضعیت دامداری، دکل خدمات تلفن همراه، توسعه ورزشگاه‌ها و عملی کردن اقتصاد مقاومتی در زندگی مردم از مسائلی بود که مردم با نماینده خود در مجلس شورای اسلامی مطرح کرده و حجت‌الاسلام حسینی نیز بر پیگیری این مشکلات تأکید کرد.

انتهای پیام/2667/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول