اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد تاکستان خبر داد

راه‌اندازی 112 رشته مصوب در دانشگاه آزاد تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان از راه‌اندازی 112 رشته مصوب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان خبر داد.

راه‌اندازی 112 رشته مصوب در دانشگاه آزاد تاکستان

محمد‌ بهرامی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های علمی و عملی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در به ثمر رساندن پروژه‌های کاربردی از جمله اهداف پیش‌بینی شده دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان در راستای جامه عمل‌ پوشاندن به تولید علم و همچنین تولید اقتصادی است که پیگیری این موضوع دقیقا بر محور مطالبه مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با بیان اینکه با بهره‌برداری و افتتاح دو مجتمع آموزشی دانشجویی در آینده‌ای نزدیک عملیات توسعه فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان نیز به مرحله اتمام می‌رسد، افزود: ایجاد فضای مناسب برای تحصیل دانشگاهیان از ضروریت‌های مورد توجه در این دانشگاه است که تلاش‌های گسترده‌ای برای توجه به آن در طول چند سال اخیر صورت گرفت.

وی با اشاره به تحصیل بیش از 10 هزار و 930 دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان بیان کرد: بیش از 123 عضو هیئت علمی به صورت تمام وقت با دانشگاه آزاد تاکستان همکاری می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان ادامه داد: 35 عضو هیئت‌ علمی این دانشگاه نیز به صورت نیمه وقت در مجموعه هیئت‌ علمی در حال فعالیت هستند.

بهرامی‌زاده بیان کرد: بیش از 360 استاد مدعو نیز در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان مشغول به تدریس هستند.

وی با اشاره به ضرورت زمینه‌سازی برای رشد و نخبه‌پروری در دانشگاه‌های کشور بیان کرد: اصل ‌نخبه‌پرروی و ایجاد زمینه‌ صحیح برای این موضوع مسئله‌ای اساسی بر عهده متولیان دستگاه‌های علمی و نخبه‌پرور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان بیان کرد: رفع دغدغه‌های دانشجویان در موضوع‌های مختلف مسئله‌ اساسی و همچنین مورد توجه مسئولان این دانشگاه در طول چند سال اخیر بوده است.

بهرامی‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان خاطرنشان کرد: بیش از 112 رشته مصوب تاکنون در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/77005/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول