اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد همدان خبر داد

راه‌اندازی کلینیک صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان

خبرگزاری فارس: مدیر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از راه‌اندازی کلینیک صنعت در این دانشگاه خبر داد.

راه‌اندازی کلینیک صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، محمدمهدی شیرمحمدی با بیان اینکه کلینیک صنعت می‌تواند حلقه ارتباطی مؤثری برای ارتباط صنعت و دانشگاه باشد، اظهار داشت: دانشگاه و صنعت شاخص‌ترین عامل پیشرفت هر کشور بوده به گونه‌ای که ارتباط مستحکم این دو نهاد ارمغان‌آور توسعه پایدار خواهد بود و در سایه چنین ارتباطی توسعه علمی در مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی و گسترش فناوری در صنایع به طور همزمان اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اهمیت وجود کلینیک ارتباط با صنعت به منظور رفع مشکلات صنایع افزود: با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و علم در دنیای امروز، نیاز به ارتباط میان دانشگاه و صنعت و ایجاد حلقه‌های مؤثر ارتباطی به طور فزاینده‌ای احساس می‌شود.

مدیر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان تصریح کرد: دانشگاه با بهره‌مندی از پژوهشگران مجرب و امکانات وسیع پژوهشی، توانمندی‌های فراوانی را برای پاسخگویی به نیازهای فنی و پژوهشی، صنایع، سازمان‌ها و سایر ارکان جامعه در بخش‌های علوم انسانی، علوم پایه و علوم فنی مهندسی دارد.

وی خاطرنشان کرد: حضور صنایع کوچک و متوسط در استان همدان و تنوع وسیع رشته‌های تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان می‌تواند عامل مهمی در شکل‌گیری و استمرار همکاری‌ها بین دانشگاه و صنعت باشد.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه بخش‌های برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، صنعت ساختمان و مکانیک در کلینیک صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان فعالیت مقدماتی خود را آغاز کرده‌اند، افزود: این کلینیک آمادگی دارد تا بتواند با بهره‌گیری از توان علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه در کنار صنایع، کمک حال رشد و پیشرفت صنعت استان باشد.

انتهای پیام/2499/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول