اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد بویین زهرا:

فضای آموزشی دانشگاه آزاد بویین زهرا توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا گفت: فضای آموزشی دانشگاه آزاد بویین زهرا توسعه می‌یابد.

فضای آموزشی دانشگاه آزاد بویین زهرا توسعه می‌یابد

محمود باغبان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا، گسترش فضاهای فرهنگی در دانشگاه‌ها را از جمله ضروریت‌هایی دانست که با جدیت در حال پیگیری است و اظهار کرد: در حال حاضر درصدد پیگیری برای خرید زمین برای گسترش فضای فیزیکی این دانشگاه هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا افزود: لزوم جذب دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی به عنوان رویکرد اصلی در اولویت برنامه‌های مراکز آموزشی و به‌ ویژه دانشگاه‌های آزاد در سراسر کشور قرار داشته که همه برای این مهم باید تلاش و کوشش کنند.

وی با بیان اینکه خدمات گوناگونی تاکنون برای آشنایی و آگاه‌سازی دانشجویان با فرهنگ غنی و پربار اسلامی در این دانشگاه صورت گرفته است که نشانگر عزم جدی است، بیان کرد: مدیریت صحیح برای اشاعه آموزه‌های دینی در جامعه بسیار ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا ادامه داد: شبیخون گسترده‌ای که در حال حاضر از سوی حکومت‌های غربی در حال تحمیل بر ارزش‌های دینی است با اراده و مقاومت دانشجویان بی‌اثر شده و از بین می‌رود.

باغبان با قدردانی از حضور پرشکوه و وحدت‌آفرین دانش‌آموزان و دانشجویان در مراسم یوم‌الله 13 آبان تصریح کرد: خروش اسلامی ملت در عرصه‌های مختلف تا به امروز انقلاب اسلامی را از گزند توطئه‌ها و دسیسه‌ها محفوظ داشته است.

وی ادامه داد: در هر زمان که دانشجویان وارد میدان شده و عرصه را در دست گرفته‌اند افتخاری بزرگ برای ملت ایران رقم خورده و دشمنان حقیر شده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا ادامه داد: مسیر ترقی و پیشرفت برای تمام دانشجویان، دانش‌آموزان و جوانان ایران اسلامی گشوده بوده و همه باید برای دست‌یابی به قله‌های افتخار همواره در تلاش باشند.

باغبان بیان کرد: ساختار‌های نو و پویا باید در مراکز فرهنگی به یک ضرورت بسیار مهم تبدیل شود.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی کنونی پاسخگوی جنگ دشمنان نبوده و تلاش است که فعالیت‌های توسعه یابد، خاطرنشان کرد: لزوم همبستگی مسئولان و مردم برای دست‌یابی به اهداف بلند انقلاب اسلامی ضروری است.

انتهای پیام/77005/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول