اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

دیدار مدیران دانشگاه آزاد‌ ‌شهربابک با جانبازان ‌

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بسیج هیئت رئیسه دانشگاه آزاد‌ واحد شهربابک با حضور در منزل سه جانباز 70 درصد با آنها دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار مدیران دانشگاه آزاد‌ ‌شهربابک با جانبازان ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، بعد از ظهر امروز از‌ ‌سری دیدار‌های دانشگاهیان با خانواده‌های شهدا‌، آزادگان، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس امروز هیئت رئیسه دانشگاه آزاد‌ واحد شهربابک با حضور در منزل سه نفر از جانبازان 70 درصد شهربابک ‌به نام علی اسدی،‌ اکبر معروفی و‌ غلام‌عباس رضایی با این جانبازان دیدار و گفت‌وگو کردند.

افشین صالحی رئیس دانشگاه آزاد ‌شهربابک در این دیدارها به نقش همه جانبه هشت سال دفاع مقدس در ثبات انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های علمی ایرانیان پرداخت و گفت: رشادت‌ها و دلیر‌مردی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در این هشت سال، انقلاب اسلامی را برای همیشه و در برابر همه ‌تهدید‌ها بیمه کرده است.

حجت‌الاسلام ‌ملکوتی ‌رئیس دفتر فرهنگ اسلامی نیز خطاب به جانبازان و خانواده‌های آنها گفت: حضور شما در بین مردم از غفلت و انحراف جامعه از صراط مستقیم جلوگیری می‌کند و این ادامه ‌همان جنگ مقدس است.

به گزارش فارس، جانبازان دفاع مقدس نیز در این دیدارها خاطرات‌ تلخ و شیرین از نحوه مجروح شدن و جبهه و جنگ بیان داشتند و لوح یادبودی از سوی دانشگاه به این جانبازان اهدا شد.

انتهای پیام/80017/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول