اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 1,5 میلیون دانشجو

خروجی دانشگاه آزاد 3,5 میلیون دانش‌آموخته بوده است

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی وجود بیش از 2 میلیون متر مربع فضا در دانشگاه‌های آزاد کشور 3,5 میلیون دانش‌آموخته و 1,5 میلیون دانشجو را افتخاری برای دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.

خروجی دانشگاه آزاد 3,5 میلیون دانش‌آموخته بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر علیرضا منادی شامگاه گذشته در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین مسجد شمال شرق آذربایجان‌شرقی در دانشگاه آزاد اهر، دانشگاه آزاد اسلامی را مولود مبارک انقلاب اسلامی برشمرد و وجود بیش از 2 میلیون متر مربع فضا در دانشگاه‌های آزاد کشور 3.5 میلیون دانش‌آموخته و 1.5 میلیون دانشجو را افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد که برای تأمین نیروی انسانی متخصص و تحصیلکرده در حوزه‌های مختلف گام‌های اساسی برداشته است.

وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را یکی از دانشگاه‌های برتر شمال‌غرب کشور با 11 هزار دانشجو برشمرد که توانسته است با برنامه‌ریزی هدفمند در حوزه‌های مختلف عمرانی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی خصوصاً در حوزه فرهنگی گام‌های اساسی بردارد و ساخت بزرگ‌ترین مسجد دانشگاه‌های شمال‌غرب کشور در این دانشگاه را نشان از اهتمام جدی این دانشگاه به مسائل معنوی و فرهنگی برشمرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ساخت این مسجد و مجتمع فرهنگی را بزرگ‌ترین اتفاق فرهنگی در راستای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و معنوی دانست و ساخت زیباترین مسجد دانشگاه‌های شمال‌غرب را افتخاری برای این نهاد مردمی و علمی برشمرد.

وی موفقیت‌های این دانشگاه را در شهرستان مدیون همکاری بین‌بخشی ادارات و نهادها و مسئولان شهرستان عنوان کرد و از همکاری تمام ادارات با دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد.

منادی بزرگ‌ترین دستاورد نظام مقدس جمهوری را نعمت ولایت برشمرد و آن را نماد وحدت و همدلی مردم و مسئولان عنوان کرد و افزود: در هر زمان که کشور دچار مشکل شده سخنان روشنگرانه مقام معظم رهبری حلّال مشکلات شده و همیشه راهگشا برای کشور بوده است.

انتهای پیام/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول