اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی:

انتقالی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از واحدی به واحد و یا استان دیگر به راحتی انجام می‌شود و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

انتقالی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین نصیرزاده در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان شاهد و ایثارگر واحدها و مراکز آموزشی منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به سئوال انتقالی دانشجویان ایثارگر، اظهار کرد: از این پس با تدابیر اندیشیده شده در مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی جابه‌جایی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از واحد یا استانی به واحد یا استان دیگر به راحتی انجام می‌شود و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی درباره هدف اصلی از تشکیل کانون‌های فرهنگی ستاد شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های آزاد، افزود: این کانون‌ها پیرامون حمایت‌های علمی و فرهنگی در واحدهای سطح کشور فعال می‌شوند و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی نیز از مهم‌ترین برنامه‌های این کانون برای اعضای شاهد و ایثارگر است.

این مسئول هدف از برگزاری نشست‌های مذکور در محیط دانشگاهی را برنامه‌ریزی بهتر برای آینده نظام و چگونه بهره‌گیری مطلوب از امکانات دانشگاه برای خدمات‌رسانی به دانشجویان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اگر رشادت‌های شهدا و ایثارگران ما در دوران دفاع مقدس نبود امروز ایران نیز وضعیتی مانند عراق و افغانستان داشت، گفت: استقلال امروز کشور را مدیون ایثارگری‌های شهدا و جانبازان هستیم و خانواده‌های این افراد نزد تمام مردم و مسئولان نظام جایگاه ویژه‌ای دارند.

نصیرزاده به حمایت از مقاله‌های پژوهشی دانشجویان شاهد و ایثارگر اشاره کرد و متذکر شد: پایان‌نامه‌ها و مقالات پژوهشی دانشجویان شاهد و ایثارگر از طرف معاونت پژوهشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌های مربوطه حمایت می‌شود.

وی با اعلام آدرس سایت www.esargaran.iau.ir و شماره تلفن‌های 22552910-22590307-021 خواستار ارتباط جدی دانشجویان شاهد و ایثارگر با مسئولان اداره کل ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی کشور شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در جمع دانشجویان اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران از دانشجویان ترم آخر به عنوان افراد بیکار در سامانه مربوطه ثبت نام می‌کند تا در فرصت‌های مناسب و رایزنی با سازمان‌ها و اداره‌های مختلف فرصت‌های استخدامی این دانشجویان را فراهم کند.

احمد اسماعیلی با بیان اینکه بین 25 تا 35 درصد سهمیه استخدامی اداره‌ها و سازمان‌ها به فرزندان شاهد و ایثارگر اختصاص دارد، افزود: ما دنبال کارورزی نیستیم بلکه به دنبال ایجاد فرصت‌هایی برای استخدام دانشجویان هستیم.

وی درباره اعطای بدهی بنیاد شهید به دانشگاه آزاد گفت: به زودی این بدهی‌ها پرداخت می‌شود.

این مسئول با قدردانی از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر، خواستار اعتماد بیشتر دانشجویان شاهد و ایثارگر به مسئولان مربوطه شد.

به گزارش فارس، بیشتر دانشجویان شاهد و ایثارگر در جلسه مذکور از ارائه نشدن خدماتی که مسئولان قول داده و عمل نکرده بودند انتقاد داشتند.

رسیدگی به وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگر، رایگان شدن شهریه همسران جانبازان اعصاب و روان، تفاوت تجلیل از دانشجویان ممتاز و معمولی شاهد و ایثارگر و پرهیز از رسانه‌ای شدن وعده وعیدهای تحقق نیافته از طرف مسئولان و... از جمله مسایلی بود که دانشجویان شاهد و ایثارگر مطرح کردند.

انتهای پیام/84002/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول