اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان اصفهان:

تمام اعتبارات اردو‌های راهیان‌نور دانش‌آموزان دختر اصفهانی تخصیص یافته است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان اصفهان گفت: تمام اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزان دختر استان اصفهان تخصیص یافته است.

تمام اعتبارات اردو‌های راهیان‌نور دانش‌آموزان دختر اصفهانی تخصیص یافته است

محمد ادیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه امسال حدود 58 هزار نفر از دانش‌آموزان پسر و دختر مقطع دوم دبیرستان استان برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: اما حدود 12 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر استان در مرحله نخست برگزاری این اردو‌ها به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: طی روز‌های گذشته دانش‌آموزان دختر از ناحیه سه و ناحیه تیران و کرون استان به اردوی راهیان نور اعزام شده‌اند که طی این اردو 9 کاروان از دانش‌آموزان دختر این نواحی در قالب کاروان‌های 44 نفره به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان اصفهان تصریح کرد: اعزام دانش‌آموزان دختر استان به مناطق عملیاتی جنوب از اواسط مهر ماه امسال آغاز شده است و اعزام این افراد به این مناطق تا نهم آذر ماه امسال ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه پس از پایان اعزام دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب پس از یک وقفه یک ماهه اعزام دانش‌آموزان پسر استان به اردو‌های راهیان نور آغاز می‌شود، ادامه داد: تمام اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزان دختر استان اصفهان تخصیص یافته است.

ادیب با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری اردو‌های راهیان نور و اعزام دانش‌آموزان پسر استان به مناطق عملیاتی جنوب نیز با مشکلی مواجه نیست، تاکید کرد: سرانه مورد نیاز برای اعزام هر دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب حدود 90 هزار تومان است.

وی به افزایش استقبال دانش‌آموزان برای شرکت در این اردو‌ها اشاره کرد و افزود: با برگزاری این اردو‌ها درصدد افزایش مبانی اعتقادی و معرفتی دانش‌آموزان استان هستیم و در طول اردوی راهیان نور برنامه‌های مختلف معرفتی و مذهبی برای معرفت‌افزایی این دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63001/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول