اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

انتخابات امسال دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: انتخابات امسال دشمن را در توطئه‌های خودش دچار تزلزل و تردید کرده و وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

انتخابات امسال دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات می‌تواند کشور را از شر دشمن محفوظ و مصون نگه دارد.

وی افزود: انتخابات دشمن را در توطئه‌های خودش دچار تزلزل و تردید کرده و وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان با اشاره به اینکه انتخابات پرشور، مشت محکمی به دهان دشمن است، تصریح کرد: انتخابات مجلس نهم پرشور، بااحساس، بابصیرت و با حضور فراوان مردم انجام خواهد گرفت تا به توفیق الهی مجلس خوبی نصیب مردم بشود.

وی اضافه کرد: انتخاب اصلح از دیدگاه دین مقدس اسلام و آموزه‌ها و رهنمودهای امام(ره) و رهبری و انتخاب براساس تقوا و امانتداری است.

عساکره خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در جهان معاصر یک پدیده استثنایی است و چنین پدیده‌ای با چنین ویژگی‌های منحصر به فردی بعد از بعثت انبیای الهی در جهان کم‌نظیر و شاید بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر تحولات سیاسی، فرهنگی و دینی جوامع مختلف تأثیرگذار بوده، ابراز کرد: انقلاب اسلامی که هیچ وابستگی به غرب نداشت، براساس تعالیم و نظام وحیانی در حساس‌ترین منطقه جهان به رهبری امام(ره) پدید آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: تمام استکبار با همه امکانات خود در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند و برای مقابله با انقلاب و نابودی آن هم‌پیمان شدند.

وی عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی راست‌قامت ایستاده و براساس حمایت‌های ملت، دشمنان نظام و انقلاب کمترین نتیجه را می‌گیرند.

عساکره ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات، مقبولیت و مشروعیت نظام اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشاند.

وی با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی یک وظیفه دینی و تکلیف الهی است، اظهار کرد: همه باید براساس آموزه‌های دین مبین اسلام و رهنمودهای امام(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضوری گسترده در انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول