اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان زنجان:

آمادگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی هدف اردوی راهیان‌نور است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان زنجان گفت:‌ حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس موجب آمادگی دانش‌آموزان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود.

آمادگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی هدف اردوی راهیان‌نور است

محسن احمدی‌تبار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی از 22 آبان ماه سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان تا یک آذر ماه سال جاری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند، ادامه داد: دانش‌آموزان به منظور آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت به این مناطق اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با بیان اینکه ارائه درس آمادگی دفاعی از برنامه‌های این اردوها محسوب می‌شود، افزود: دانش‌آموزان برای گذراندن مرحله عملی این درس در این مناطق حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه این درس در 14 دوره برای دانش‌آموزان در مناطق دوران دفاع مقدس ارائه می‌شود، تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان در این اردو اجباری نیست.

احمدی‌تبار از حضور دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه و سوم کار و دانش در این مناطق را خبر داد و گفت: با توجه به علاقه دانش‌آموزان این دوره‌ها در مناطق عملیاتی برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: برای آشنایی دانش‌آموزان با این فرهنگ، اردوهای راهیان نور برگزار می‌شود.

* حرکت دسته عزاداری دانش‌آموزی در زنجان

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در ماه محرم در مدارس تصریح کرد: با حضور دانش‌آموزان انجمن اسلامی و بسیج دانش‌آموزی برنامه عزاداری دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی از حضور تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی در این برنامه خبر داد و گفت: ششم آذرماه سال جاری این برنامه برگزار می‌شود.

احمدی‌تبار با اشاره به حرکت دسته عزاداری دانش‌آموزان از گلزار شهدای بالای زنجان تصریح کرد: این دسته عزاداری تا امامزاده سید ابراهیم (ع) عزاداری می‌کند.

انتهای پیام/ 73003/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول