اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

راهیابی 8 دانش‎آموز بسیجی چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی نخبگان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: از بین دانش‎آموزان بسیجی نمونه استان، هشت نفر انتخاب و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

راهیابی 8 دانش‎آموز بسیجی چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی نخبگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی مرادی ظهر امروز در شانزدهمین جشنواره تجلیل از مبتکران و مخترعان بسیجی این استان اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی در دهه پیشرفت و عدالت با عنایت به تدابیر مقام معظم رهبری از طریق توسعه حوزه عملکردی خود در عرصه علمی و فن‌آوری برای حضور موثر در عرصه تولید علم و نوآوری اقدام به برگزاری برنامه‌های علمی در قالب جشنواره تجلیل از دانش‌آموزان مخترع، مبتکر و ممتاز بسیجی کرده است.

وی افزود: این سازمان از طریق توانمندسازی پژوهشی، توسعه خلاقیت و شکوفایی نخبگان و کمک به فرهنگ‌سازی در زمینه خودباوری ملی در حضور گسترده دانش‌آموزان بسیجی در رفع خلاهای موجود در تحقق سند چشم‌انداز 20 ساله در بعد علم و فناوری نقشی مهم ایفا می‌کند.

مرادی هدف از برگزاری این جشنواره را ارائه الگوهای بسیجی برای جامعه برشمرد و گفت: شناسایی، معرفی و تشویق دانش‌آموزان ممتاز و مخترع می‎تواند موجبات رشد و توسعه کشور را بیش از پیش فراهم آورد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری، شرایط حضور در این جشنواره را دارا بودن حداقل 12 ماه عضویت در بسیج، دارا بودن معدل 20 برای دانش‌آموزان راهنمایی، معدل 19 برای دانش‌آموزان متوسطه و همچنین ارائه آثار مخترعین و مبتکرین اعلام کرد.

مرادی ادامه داد: امسال در مرحله اول، دو برابر ظرفیت از نخبگان شناسایی و از بین آن‌ها بهترین‌ها انتخاب شدند و به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: از بین برگزیدگان استانی تعداد هشت نفر انتخاب شدند و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

به گزارش فارس از شهرکرد، در پایان این جشنواره از نخبگان، مخترعان و مبتکران بسیجی این استان با اهدای لوح و جایزه تجلیل شد.

انتهای پیام/68001/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول