اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خبر داد

بازدید 600 هزار نفر از یادمان والفجر 8 در قالب کاروان‌های راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از بازدید 600 هزار نفر از هموطنان از یادمان والفجر هشت در قالب کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

بازدید 600 هزار نفر از یادمان والفجر 8 در قالب کاروان‌های راهیان نور

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: از آغاز شش ماهه دوم سال جاری تاکنون بیش از 600 هزار نفر از هموطنان در قالب کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور از یادمان والفجر هشت در مناطق عملیاتی دفاع مقدس دیدن کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله تعداد زیادی از کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور اسلامی برای بازدید از مناطق عملیاتی جنگی به استان خوزستان سفر می‌کنند تصریح کرد: این کاروان‌ها شامل اقشار مختلف جامعه از جمله دانش‌آموزی، نیروهای بسیج، فرهنگیان و پزشکان هستند که اکثر آنها را کاروان‌های دانش‌آموزی تشکیل می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان افزود: با توجه به اینکه حجم ورود این کاروان‌ها در ایام پایانی سال و به ویژه در ایام نوروز از سایر روزهای سال بسیار بیشتر است لذا پیش‌بینی می‌شود که در روزهای نوروز سال 91 شمار بسیار زیادی از افراد از این یادمان‌ها بازدید کنند.

عساکره خاطرنشان کرد: کاروان‌های راهیان نور در پایان سال یا در ایام تعطیلات نوروز از اقشار مختلفی هستند و این نشان دهنده علاقه هموطنان به بازدید از این اماکن است.

وی با بیان اینکه شور و حال وصف ناپذیر مناطق عملیات جنگی دفاع مقدس هر انسان عاشقی را جذب می‌کند اظهار کرد: مردم ایران اسلامی هر سال در قالب این کاروان‌ها به بهانه تجدید میثاق با امام خود و شهیدان گلگون کفن دوران جنگ تحمیلی وارد این مناطق شده و با عشق و علاقه‌ای غیر قابل توصیف از یادمان‌ها بازدید می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در پایان گفت: نیروی مقاومت بسیج آبادان همواره برای پذیرایی و اسکان این عزیزان آمادگی داشته و تمام امکانات خود را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول