اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پروژه ضریح امام حسین (ع):

ضریح امام حسین (ع) تا 12 امشب پذیرای عاشقان اهل بیت در تهران است

خبرگزاری فارس: مدیر پروژه ضریح امام حسین (ع) با اشاره به استقبال با شکوه مردم تهران از ضریح این امام بزرگوار گفت: ضریح امام حسین (ع) تا ساعت 12 امشب در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پذیرای عاشقان اهل بیت (ع) است.

ضریح امام حسین (ع) تا 12 امشب پذیرای عاشقان اهل بیت در تهران است

محمود پارچه‌باف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به استقبال با شکوه مردم استان تهران از ضریح مطهر امام حسین (ع) اظهار داشت: ضریح مقدس امام حسین (ع) تا ساعت 12 امشب در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پذیرای عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

وی در ارتباط با زمان خروج ضریح مطهر امام حسین (ع) از استان تهران عنوان کرد: پس از هماهنگی با استاندار و مسئولان استان تهران زمان خروج ضریح مقدس امام حسین (ع) به اطلاع مردم شریف استان تهران می‌رسد و با اطلاع مردم، ضریح از استان شهید پرور تهران خارج می‌شود.

مدیر پروژه ضریح امام حسین (ع) با اشاره به استقبال پر شور مردم غیور استان تهران از این ضریح، تأکید کرد: علیرغم اینکه به دلیل مسائل امنیتی - ترافیکی و راحتی مردم در زیارت ضریح مطهر امام حسین (ع)، محل استقرار ضریح تغییر یافته اما شاهد حضور پر شور مردم استان تهران هستیم.

وی تصریح کرد: شب گذشته نیز شاهد حضور با شکوه مردم در حرم مطهر امام خمینی (ره) بودیم که سراسیمه برای زیارت ضریح سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آمده بودند.

به گزارش فارس، حال و هوای دیگری در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی برپاست.

حرم امام به کربلا تبدیل شده است و عاشقان و دلدادگان حسینی با شور و شعف آمده‌اند تا ضمن اقامه عزا در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ضریح مقدس او را گرفته و بار دیگر با آرمان‌های والای دین مبین اسلام تجدید بیعت کنند.

همه آمده‌اند تا ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های دین مبین اسلام بار دیگر با آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری که در راستای مکتب اسلام و عاشوراست تجدید میثاق کنند.

شور و شعف و عشق و ارادت در حرم پیر جماران قابل وصف نیست همه آمده‌اند تا با اشک دیده به زیارت ضریح عزیز زهرا (س) بروند و بگویند ما ملت غیور ایران اسلامی هر چه داریم از اسلام و مکتب عاشوراست و تا آخر نیز با الگوگیری از قیام عاشورا زیر بار ذلت نخواهیم رفت و آزادانه در مسیر اسلام، عاشورا و ولایت می‌ایستیم.

این گزارش حاکی است، ضریح مطهر و مقدس امام حسین (ع) در شام شهادت امام سجاد (ع) در میان هزاران عاشق و دلداده خاندان اهل بیت عصمت و طهارت در صحن شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی استقرار یافت و تا پایان امشب پذیرای دلدادگان و عاشقان دین مبین اسلام است.

مراسم استقبال از ضریح مقدس امام حسین (ع) با حضور خانواده معظم شهدا، استاندار، معاونین استاندار، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع)، مسئولان آستان مقدس امام خمینی (ره) و فرماندار ویژه ری در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول