اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

ضریح حرم سیدالشهدا 3 بامداد امروز در میدان امام حسین مستقر می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار تهران با اشاره به برنامه کاروان انتقال ضریح مطهر امام حسین (ع) گفت: ضریح مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) ساعت سه بامداد امروز در میدان امام حسین (ع) تهران مستقر می‌شود.

ضریح حرم سیدالشهدا 3 بامداد امروز در میدان امام حسین مستقر می‌شود

مرتضی تمدن در حاشیه مراسم استقبال از ضریح مطهر امام حسین (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر شاهد مراسم استقبال مردم ولایت‌مدار، شهیدپرور و محب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استان تهران از ضریح مقدس و منور حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در حرم مطهر امام خمینی (ره) هستیم که با حضور پرشور مردم در حال برگزاری است.

استاندار تهران گفت: مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی و استان تهران از همان لحظاتی که مطلع شدند ضریح مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مرقد امام خمینی (ره) استقرار یافته است در این شرایط بسیار سخت جوی و زیر باران تا لحظه ورود ضریح مطهر امام حسین (ع)‌ بی‌صبرانه در انتظار ورود ضریح مقدس حضرت سیدالشهدا به تهران بودند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های مراسم استقبال از ضریح امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: مراسم استقبال از ضریح مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تا پاسی از شب گذشته ادامه می‌یابد و پس از استقبال باشکوه، ضریح مطهر حضرت سیدالشهدا به میدان امام حسین (ع) تهران منتقل می‌شود.

تمدن عنوان کرد: ساعت 3 بامداد ضریح مطهر امام حسین (ع) در محل استقرار این ضریح در میدان امام حسین انتقال می‌یابد و مردم شریف تهران برای عرض ارادت به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان و استقبال باشکوه از این ضریح مطهر به این مکان می‌آیند.

استاندار تهران با اشاره به برنامه‌هایی که برای مدت حضور ضریح مطهر امام حسین (ع) در تهران در نظر گرفته شده، بیان داشت: ضریح مطهر امام حسین (ع) به مدت 48 ساعت در میدان امام حسین تهران استقرار می‌یابد و برنامه‌های مفصلی از جمله حضور ذاکران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، اقامه عزای سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضور پرشور و با شکوه ارادتمندان به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت از جمله برنامه‌های استان تهران در طول حضور ضریح مطهر آن حضرت است.

مراسم باشکوه استقبال از ضریح مطهر امام حسین ‌(ع) با حضور مرتضی تمدن استاندار تهران، معاونان استاندار، علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، امیرحسین باقرنژاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت‌الاسلام علی جوادی‌راد معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم و جمع کثیری از مسئولان استان تهران برگزار شد.

انتهای پیام/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول