اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان خبر داد

ضریح امامزاده محسن (ع) گرگان بعد از عاشورا نصب می‎شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از نصب ضریح امامزاده محسن (ع) کریم‌آباد گرگان بعد از ایام عاشورای حسینی خبر داد.

ضریح امامزاده محسن (ع) گرگان بعد از عاشورا نصب می‎شود

حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در نماز جمعه این هفته ضریح مطهر در معرض دید عموم مردم به لحاظ بعد تبلیغاتی مذهبی و کمک‎های افراد خیراندیش قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: اعتبار موردنیاز این ضریح از محل درآمدها و نذورات امامزاده تامین شده است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان بیان داشت: در روز تاسوعا نیز برنامه ویژه‎ای در روستای کریم‌آباد برای عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در نظر گرفته شده و خیمه معرفت نیز در این بقعه برپاست و بنا داریم تا در آن روز بار دیگر ضریح را در معرض دید شیفتگان آن حضرت قرار دهیم.

سلیمانی‎فرد با بیان اینکه حادثه کربلا صحنه نمایش اخلاق اسلامی است ابراز داشت: سه ارزش اخلاقی مروت، ایثار و وفا در حادثه کربلا به چشم می‎خورد که باید مسلمانان از این ارزش‎ها درس بگیرند و آن را در زندگی خود پیاده کنند.

وی همچنین در خصوص جهاد فرهنگی در تولید ملی که از سوی مقام معظم رهبری به آن تاکید شده است اشاره و بیان داشت: حضور جهادی در عرصه‎های اقتصادی برای ملت ایران یک ضرورت است که باید همواره مورد توجه قرار بگیرد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان متذکر شد: استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی موضوعی است که از دیرباز مورد توجه دلسوزان نظام بوده اما متاسفانه عدم استمرار این حرکت‎ها به صورت عمومی باعث شده تا اثربخشی آنها مقطعی باشد.

سلیمانی‎فرد با تاکید بر اینکه فرهنگ مصرف بزرگترین آفت جامعه اسلامی است که باید با آن مبارزه کرد و اظهار داشت: باید با تشویق به تولیدات داخلی به اقتصاد ملی کمک کنیم.

امامزاده محسن (ع) کریم‌آباد در فاصله دو کیلومتری گرگان قرار دارد و از فرزندان امام موسی کاظم (ع) امام هفتم شیعیان است.

انتهای پیام/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول