اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با کاروان سفینه النجاة-3

مردم برای زیارت ضریح امام حسین به حرم امام بروند / مترو آماده جابه‌جایی زائران

خبرگزاری فارس:‌ مدیر پروژه ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) از استقرار ضریح مطهر امام حسین(ع) در مرقد مطهر امام خمینی و لغو استقرار ضریح در میدان امام حسین خبر داد.

مردم برای زیارت ضریح امام حسین به حرم امام بروند / مترو آماده جابه‌جایی زائران

محمود پارچه‌باف در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس با بیان اینکه ضریح مطهر حضرت سیدالشهدا شب گذشته با استقبال مردم تهران به این شهر وارد شد، گفت: پس از استقبال در عوارضی تهران ضریح مطهر در میان شور مردم ولایتی به حرم مطهر حضرت امام خمینی وارد شد و در صحن شهید مصطفی خمینی مستقر شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی و برنامه زمان‌بندی قرار بود ضریح جدید حضرت سیدالشهدا یک شب در حرم حضرت امام بماند سپس برای زیارت و بازدید مردم تهران به میدان امام حسین منتقل شود.

مدیر پروژه ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: شب گذشته با ورود ضریح مطهر به حرم امام خمینی با ازدحام شدید جمعیت مواجه شدیم که کنترل جمعیت عاشق اهل بیت به سختی انجام شد و به همین علت با تصمیمات اتخاذ شده قرار شد ضریح حضرت سیدالشهدا به میدان امام حسین منتقل نشود و ضریح در حرم مطهر حضرت امام بماند.

وی تاکید کرد: ضریح مطهر امام حسین(ع) به مدت دو روز در حرم حضرت امام خواهد ماند و مردم عزیز تهران برای زیارت و بازدید از این ضریح مطهر می‌توانند تا شامگاه چهارشنبه به مرقد امام خمینی مراجعه کنند.

پارچه‌باف تصریح کرد: مردم ولایتی تهران به هیچ عنوان به میدان امام حسین مراجعه نکنند زیرا با وجود اعلام قبلی طی جلساتی که با مسئولان استان تهران انجام گرفته است ضریح مطهر به میدان امام حسین منتقل نخواهد شد.

یادآور می‌شود، پیش از این قرار بود ضریح حضرت سیدالشهدا پس از حضور در حرم امام خمینی برای بازدید مردم تهران به میدان امام حسین منتقل شود.

گفتنی است، برای تسهیل در رفت و آمد مردم تهران به حرم مطهر حضرت امام خمینی برای بازدید و زیارت ضریح مطهر حضرت سیدالشهدا مترو اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول