اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خبر داد

رسیدگی به 1757 پرونده در تعزیرات حکومتی همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در هفت ماهه نخست امسال یک هزار و 738 فقره پرونده تشکیل و یک هزار و 757 فقره نیز رسیدگی شده است.

رسیدگی به 1757 پرونده در تعزیرات حکومتی همدان

رضا سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی استان طی امسال اظهار کرد: در هفت ماه نخست امسال هزار و 738 فقره پرونده تشکیل و هزار و 757 فقره نیز رسیدگی شده است.

وی افزود: از تخلفاتی که برای آنها پرونده تشکیل شده است، می‌توان به گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، قاچاق صنفی و قاچاق کالا و ارز اشاره کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد:‌ میزان جریمه طی هفت ماه نخست امسال نیز 4 میلیارد و 240 میلیون و 156 هزار و 779 ریال بوده است.

وی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته توسط اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: بیشترین تخلفات صورت گرفته در زمینه گرانفروشی بوده است.

سعیدی با بیان اینکه در شهریور ماه بیشترین پرونده وارده را داشته‌ایم، اضافه کرد:‌ این موضوع در مهرماه با کاهش مواجه بوده اما نسبت به سال‌های گذشته در مرداد و تیر از افزایش 50 درصد برخوردار است.

وی اضافه کرد:‌ سعی ما بر این است که پرونده‌های ارسالی در اسرع وقت و در مدت قانونی رسیدگی و اجرا شوند تا اثر بازدارنده داشته باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: در کنار بازرسی و صنعت، معدن و تجارت در جایی که نیاز باشد شعبه سیار تعزیرات حکومتی برای رسیدگی و صدور حکم در محل حاضر خواهد شد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: بازرسی‌ها توسط اصناف و سازمان صنعت و معدن و تجارت انجام شده و اگر تخلفی صورت گرفته باشد پرونده تشکیل و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/89006/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول