اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری لنده:

مسئولان امور صنفی و تعزیرات با گران‌فروشان مماشات نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اداری لنده گفت: مردم از مسئولان انتظار دارند با گران‌فروشان برخورد جدی شود و از همین رو لازم است مسئولان امور صنفی و تعزیرات با گران‌فروشان مماشات نکنند.

مسئولان امور صنفی و تعزیرات با گران‌فروشان مماشات نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حمیدرضا جمالی صبح امروز در جلسه شورای اداری با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: عید قربان شاخص بندگی و اطاعت خدا بوده و ترفیع حضرت ابراهیم به مقام امامت را به همراه داشته است.

وی افزود: عید غدیر تجلی امامت و ولایت و آغاز رسالت نوینی در دین مبین اسلام است که با نازل شدن آیه « الیوم اکملت لکم دینکم» بر پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، دست مبارک حضرت علی(ع) در غدیر خم بالا برده شد و جانشین پیامبر بر همگان معرفی گردید.

رئیس شورای اداری لنده گفت: خداوند متعال آغاز امامت را کامل شدن دین اسلام معرفی و همگان را به پیروی از آن حضرت دستور دادند.

جمالی در ادامه با اشاره به راهپیمایی 13 آبان تصریح کرد: در 13 آبان سه اتفاق مهم روی داده که زمینه‌ساز حرکت و رشد انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود: تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز عاملی برای پویایی انقلاب و سرنگونی رژیم پهلوی بوده است.

بخشدار لنده یادآور شد: وجه تسمیه این سه اتفاق مهم مبارزه با استکبار جهانی بوده که با روشنگری‌های حضرت امام خمینی آغاز شد.

جمالی با بیان اینکه جایگاه اصلی این روز مهم در بین جوانان به خوبی تبیین نشده است، گفت: مسئولان باید بیش از گذشته و برای جلوگیری از انحراف تاریخ جوانان را نسبت به این روز آگاه کرده و زوایای ناگفته را برای آن‌ها بازگو کنند.

رئیس شورای اداری لنده افزود: باید روحیه استکبارستیزی را در ملت زنده نگه داریم و بدانیم دشمنان انقلاب و اسلام از حضور آگاهانه ملت ایران در صحنه‌های مختلف در هراسند.

وی در ادامه به اجرای رزمایش غدیر در استان اشاره کرد و گفت: توانمندی جمهوری اسلامی در مقابله با تهدیدات دشمن روز به روز با اجرای مانورهای مختلف به منصه ظهور می‌رسد و دشمنان تاب و تحمل دیدن افتخارات این ملت را ندارند.

جمالی یادآور شد: حفظ آمادگی جسمانی و قدرت دفاعی از ملزومات یک کشور استراتژیک در جهان است که این مهم همه ساله در کشور ما اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به گرانی‌های چند ماهه گذشته در بازار گفت: کنترل گرانی بازار امری دشوار بوده که برخی اقدامات از سوی بازاریان آن را تشدید کرده است. پدیده گران‌فروشی امری رایج در بازار بوده که گرانی‌های اخیر را تشدید و فشار مضاعفی را بر مردم وارد ساخته است.

جمالی با بیان اینکه گران‌فروشی قابل کنترل است، گفت: مسئولان امور صنفی و تعزیرات باید با گران‌فروشان برخورد جدی داشته باشند.

رئیس شورای اداری لنده با اشاره به آغاز فصل سرما یادآور شد: نرخ سیلندر گاز برای مصرف‌کننده 40 هزار ریال بوده و در صورت مشاهده یا گزارش تخلف با عاملان توزیع برخورد جدی می‌شود.

جمالی مشکل عرضه نفت سفید و تأمین ضمانت برای عرضه آن را یادآور شد و گفت: تأمین نفت برای روستاها باید جدی گرفته شود و بحث ضمانتی تأمین نفت به طور کامل کنار گذاشته شد و عاملان توزیع پس از فروش وجه را به صندوق واریز می‌کنند.

وی به توسعه بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: کشاورزی زیربنای توسعه اقتصادی یک کشور بوده و بانک‌ها در جهت ترویج این مهم در پرداخت تسهیلات سخت‌گیری نکنند.

جمالی در ادامه پروژه‌های عمرانی را یادآور شد و گفت: 52 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 4.5 میلیارد تومان در شورای برنامه‌ریزی شهرستان به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول