اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه:

کهگیلویه قاضی تعزیرات حکومتی ندارد/ نظارت بر بازار کهگیلویه آب در هاون کوبیدن است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با بیان اینکه خیلی از گرانی‌ها در کشور بر اثر کم‌کاری و سوء مدیریت است، گفت: با نداشتن قاضی تعزیرات حکومتی در یک ماه اخیر، کار بازرسی در بازار کهگیلویه آب در هاون کوبیدن است.

کهگیلویه قاضی تعزیرات حکومتی ندارد/ نظارت بر بازار کهگیلویه آب در هاون کوبیدن است

سید باقر افشین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: تحریم‌ها در گرانی‌های اخیر کمترین تاثیر را داشته و دلیل اصلی گرانی‌ها سوء مدیریت است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با بیان اینکه همه ما عادت کرده‌ایم که کم‌کاری خود را به صورت‌های مختلف بپوشانیم، تصریح کرد: کنترل بازار در شهرستان‌هایی مثل کهگیلویه، چرام و بهمئی که بیش از دو ماه بوده قاضی تعزیرات ندارند، غیر ممکن است.

افشین خاطرنشان کرد: متأسفانه در مورد انتقال قاضی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و عدم انتخاب جایگزین وی برای دستگاهی که خود عهده‌دار کنترل بازار سه شهرستان است هیچ‌گونه دوراندیشی انجام نگرفته و در این بین دود آن به چشم مردم و اقشار آسیب‌پذیر می‌رود.

وی عنوان کرد: برای مثال از مهر امسال بیش 190 پرونده تخلف به ارزش 3 میلیارد و 452 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی کهگیلویه ارسال شده که هیچ‌کدام از آن‌ها مورد بررسی قرار نگرفته است.

وی ابراز داشت: با شرایطی که در شهرستان کهگیلویه به وجود آمده کار اداره صنعت، معدن و تجارت آب در هاون کوبیدن است.

افشین بیان داشت: اعزام قاضی موقت برای اجرای حکم هیچ دردی را برای بازار آشفته کهگیلویه درمان نمی‌کند چراکه هم بررسی پرونده‌ها زمان‌بر است و هم احکام آن‌چنان که باید بازدارنده و عبرت‌آموز نیستند.

وی افزود: برخورد با بعضی متخلفان بازار و صنوف باید به روز انجام گیرد چرا که اطاله حکم متخلفان راه را برای گریز متخلفان هموار می‌کند و در نهایت احکام آن‌چنان که باید کارساز و قاطعانه نیستند.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با بیان اینکه تعزیرات حکومتی کهگیلویه از لحاظ امکانات و نیروی انسانی نمی‌تواند جوابگوی تعداد پرونده‌های ارسالی به آن باشد، ابراز داشت: امیدواریم که تعزیرات حکومتی استان به دنبال چاره‌ای اساسی برای رفع این مشکل باشد.

افشین در ادامه اذعان داشت: کار بازرسان صنعت و معدن زمانی ارزش و اعتبار دارد که احکام متخلفان قاطعانه و به روز اجرا شود تا درس عبرتی برای متخلفان و اخلال‌گران بازار باشد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول