اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

کناره‌گیری ایهود باراک شکست سیاسی رژیم صهیونیستی را هویدا کرد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی کناره‌گیری ایهود باراک از حیات سیاسی را دلیلی بر شکست سیاسی و نظامی رژیم اشغالگر در جنگ غزه دانست.

کناره‌گیری ایهود باراک شکست سیاسی رژیم صهیونیستی را هویدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی صبح امروز در نشست هفتگی این حزب در اراک با اشاره به اینکه این شکست مفتضحانه برای جهانیان هویدا شد و همه از پوشالی بودن قدرت اسرائیل غاصب با خبر شدند، اظهار داشت: تن دادن رژیم صهیونیستی به شرایط حماس برای برقراری آتش بس یک پیروزی بزرگ برای مقاومت اسلامی فلسطین و در عین حال یک شکست سخت و خفت‌بار برای صهیونیست‌ها بود.

وی تصریح کرد: این معادله جدید نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم فلسطین در برابر اشغالگران به شمار رفته و به صهیونیست‌ها هشدار می‌دهد هرگونه اقدام نظامی علیه کشورهای اسلامی هزینه‌های سنگین و متنوعی را برای آنها به همراه خواهد داشت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توقف طرح سئوال از رئیس جمهور و لبیک نمایندگان مجلس به فرامین رهبر معظم انقلاب و با بیان اینکه نظر، دیدگاه‌ها و رهنمودهای عالمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره برای آحاد مردم به ویژه دولتمردان و نمایندگان مجلس فصل‌الخطاب است، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود ضمن تاکید بر حل اختلافات مجلس و دولت از طریق تعامل و تفاهم و پرهیز از ایجاد تنش با کشاندن این موضوع‌ها در میان مردم، راهکارها و توصیه‌های ویژه‌ای نیز ارایه فرموده‌اند.

مقدسی ادامه داد: رهبر انقلاب به ویژه در چند سال اخیر با توجه به شرایط کشور در دیدار نمایندگان مجلس، همکاری بیش از پیش مجلس با دولت را خواستار شدند و فرمودند در اوج اعمال وظایف نظارتی مجلس، باید کاملا مراقب و هوشیار بود که این امر، به وسیله‌ای برای معارضه قوا تبدیل نشود.

وی در ادامه با تاکید بر پرهیز از ورود عجولانه و غیر کارشناسی به موضوع اصلاح قانون انتخابات، گفت: اصلاح قانون انتخابات اگر با مطالعه و کار کارشناسی و ناظر بر حل مشکلات قانون فعلی و پر کردن خلأها باشد می‌تواند برای کشور مفید واقع شود و انتظار از نمایندگان این است که اصلاحات قابل قبولی صورت بگیرد و به اختلافات و تنش‌های داخلی دامن نزند.

وی همچنین با اشاره به نقض حریم هوایی کشورمان و تنش‌های به وجود آمده در آب‌های خلیج فارس بر اثر تحرکات نظامی آمریکا آن را یک اقدام تحریک آمیز دانست و بیان داشت: هیچ ناو هواپیمابری حق نزدیکی به مرزهای دریایی ایران و هیچ پرنده‌ای حق نقض حریم هوایی کشورمان را ندارد و کوچک‌ترین تحرک خصمانه و متجاوزانه دولت آمریکا در آسمان و زمین و دریا با پاسخ دندان‌شکن مرزبانان و حافظان امنیت کشور روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول