اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه محمودآباد:

جنگ 8 روزه علیه غزه با چراغ سبز سران عرب به راه افتاد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه محمودآباد اذعان داشت: جنگ 8 روزه اسرائیل علیه غزه با چراغ سبز آمریکا و سران عرب منطقه به خاطر رابطه مقاومت با ایران و حزب‌الله به راه افتاد.

جنگ 8 روزه علیه غزه با چراغ سبز سران عرب به راه افتاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی عصر امروز در اجتماع بزرگ عاشوراییان بسیج این شهرستان از ماه محرم، هفته بسیج و جنگ اخیر غزه به عنوان وقایع مهم روزهای اخیر یاد کرد و اذعان داشت: امروز تفکر بسیجی نشأت گرفته از تفکر عباسی و زینبی در دنیا طنین‌انداز شده و در مقیاس بزرگ صادر شده است.

وی افزود: حسین‌(ع) همچون خورشیدی عالم تاب است که بر اساس خواست خداوند هرگز خاموش نمی‌شود و به همین دلیل است که عاشورا آتشی نیست که با جرقه‌ای در درون روشن و با نسیمی در سرمای آن به سردی درآید.

امام جمعه شهرستان محمودآباد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تقارن هفته بسیج با دهه اول محرم تصریح کرد: مردم بسیجی‌وار و حسینی‌وار در دسته‌های عزاداری به سوگواری سالار شهیدان پرداختند اما به محض شنیدن بانگ الله‌اکبر با تأسی از آموزه‌های مکتب حسینی وارد صفوف نماز جماعت در نزدیک‌ترین مساجد و حسینیه‌های مسیر حرکت شدند.

اسماعیلی با بیان اینکه جنگ 8 روزه اسرائیل علیه غزه با چراغ سبز آمریکا و سران عرب منطقه به خاطر رابطه مقاومت با ایران و حزب‌الله به راه افتاد، تصریح کرد: آنها این جنگ را 28 روز تخمین زده بودند اما در همین مدت کوتاه چنان سیلی محکمی از مردم غزه به واسطه مقاومت و پشتیبانی تمام و کمال مردم ایران دریافت کردند که موجی از جشن و شادی برای مردم غزه به واسطه پیروزی در جنگ و خواری و ذلت برای صهیونیست‌ها رقم خورد.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه فلسطین شکست سنگینی از حزب‌الله، مقاومت و ایران اسلامی متحمل شده بود اما از گذشته شوم خود عبرت نگرفت و این بار در این جنگ 8 روزه در حلقه مقاومت و حزب‌الله و ایران استخوانش در هم شکست.

خطیب نماز جمعه محمودآباد در پایان با اشاره به بحث وحدت در جامعه یادآور شد:‌ امروز وحدت و انسجام میان ملت و مسئولان حول مقام ولایت یک ضرورت است و رهبر معظم انقلاب بر همین اساس از مجلس خواست برای حفظ آرامش مردم و اینکه این اختلاف موجب شادمانی دشمنان نظام نشود دست از طرح سئوال از رئیس جمهور بکشند و این مسئله را ادامه ندهند.

انتهای پیام/86013/ل/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول