اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه کار قزوین خبر داد

تشکیل کانون بسیج اساتید در دانشگاه کار قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه کار قزوین از تشکیل کانون بسیج اساتید در دانشگاه کار قزوین خبر داد.

تشکیل کانون بسیج اساتید در دانشگاه کار قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از استان قزوین حسن اسدی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین که در جمع دانشجویان و مسئولان این دانشگاه برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) و تقدیر از زحمات و فعالیت‌های مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین اظهار داشت: عقیل اندرزچمنی در طول بیش از دو سال فعالیتش در این دانشگاه به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه، بسیج دانشجویی را به تشکلی پویا و فعال تبدیل کرده است.

این مسئول همچنین برای فرزاد افشاری مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین آرزوی موفقیت کرد و قول همکاری‌های بیش از پیش را به وی داد.

رئیس دانشگاه کار قزوین با اشاره به نقش بسیج و وظایف آن در وضع حاضر جامعه عنوان کرد: بسیجی باید دغدغه انقلاب، نظام، ولایت فقیه و سایر مسایل کشور را داشته باشد و در قبال امام و شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت کند.

اسدی، بسیج دانشجویی را بازوی اصلی در بخش فرهنگی دانشگاه معرفی و اضافه کرد: هر جا که نیاز و مشکلی احساس شد، بسیج دانشجویی در خط مقدم به یاری دانشگاه شتافته است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه‌ها با روشنگری می‌توانند نقش مؤثری در آستانه انتخابات داشته باشند و افکار سیاسی و فرهنگی جامعه دانشجویی را تغذیه کنند.

رئیس دانشگاه کار قزوین تنها واحد قابل اطمینان و اتکا در دانشگاه را بسیج دانشجویی آن دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: بهترین و برترین کارهای دانشجویی و برنامه‌های دانشگاه‌ها به همت دانشجویان بسیجی صورت می‌گیرد.

این مسئول با تأکید بر افزایش فعالیت‌های بسیج دانشجویی عنوان کرد: بسیج دانشجویی باید زمینه جذب و مشارکت حداکثری دانشجویان در راستای بسط و گسترش تفکر بسیجی را فراهم آورد تا آمادگی برای دفاع از دستاوردهای نظام و انقلاب در زمینه‌های علمی و فرهنگی هرچه بیشتر در این دانشگاه تأمین شود.

وی خطاب به دانشجویان بسیجی تأکید کرد: بسیجیان باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را گوشزد قرار دهند و در مسیر تحقق منویات رهبری تلاش کنند.

رئیس دانشگاه کار قزوین ادامه داد: دانشجویان و اساتید بسیجی باید به بیانات و خواسته‌های ولی فقیه اهتمام کامل ورزند.

تشکیل کانون بسیج اساتید در دانشگاه کار قزوین

اسدی در پایان از تشکیل کانون بسیج اساتید در دانشگاه کار قزوین خبر داد و اذعان داشت: این کانون با دفتر بسیج اساتید کاملاً متفاوت بوده و در آن برنامه‌هایی فراتر از فعالیت‌های یک دفتر بسیج انجام خواهد شد.

انتهای پیام /77007/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول