اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد

احداث 50 واحد مسکونی توسط بسیج دانشجویی زنجان در آذربایجان

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: در حال حاضر 50 واحد مسکونی از طریق ناحیه بسیج دانشجویی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی احداث می‌شود.

احداث 50 واحد مسکونی توسط بسیج دانشجویی زنجان در آذربایجان

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: دانشجویان ناحیه بسیج دانشجویی زنجان از روز سه‌شنبه در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه 50 نفر از دانشجویان برای احداث واحد مسکونی به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شوند، افزود: ‌این دانشجویان در روستای بقیلان بالا حضور می‌یابند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه منازل مسکونی این روستا به صورت 100 درصد تخریب شده است، افزود: احداث منازل مسکونی این روستا برعهده بسیج دانشجویی استان زنجان است.

وی یادآور شد: در حال حاضر طرح ولایت استانی با حضور دانشجویان زنجانی در منطقه آبعلی تهران در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه 250 نفر از دانشجویان بسیجی استان در این طرح شرکت دارند، افزود:‌ این طرح با حضور اساتید برجسته کشوری به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

بابایی از اجرای طرح استقبال از مهر همزمان با بازگشایی دانشگاه‌ها از سوی ناحیه بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: اردوی پیش دانشگاهی نیز برای دانشجویان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: سخنرانی سردار مبینی در برنامه ویژه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته است.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان بر ضرورت برگزاری برنامه‌های تاثیرگذار در زمینه دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: برنامه‌های مختلفی در این زمینه در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول