اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور الوند:

بسیج دانشجویی در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی موفق است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور الوند گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی موفق بوده است.

بسیج دانشجویی در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی موفق است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، علی بخشی در جلسه معارفه مسئول بسیج دانشجویی البرز که امروز برگزار شد، با اشاره به نیاز دانشگاه‌ها به بسیج دانشجویی اظهار کرد: باید تمام مسائل مرتبط با دانشجویان را به مسئولان بسیج دانشجویی واگذار کنیم تا آنان خوراک فکری دانشجویان را از طریق حلقه‌های صالحین و اردوهای طرح ولایت و هجرت تزریق کنند.

وی عنوان کرد: بسیج دانشجویی تنها تشکل دینی و دانشجویی منسجم در دانشگاه‌ها است که باید با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی پربار، هجمه‌های فرهنگی در دانشگاه را مدیریت کند که تا امروز اینچنین بوده است.

بخشی در خصوص یکی از چالش‌های موجود در دانشگاه‌ها عنوان کرد: دانشگاه‌های غیرانتفاعی به دلیل استفاده از اساتید حق‌التدریسی که آگاهی کافی در مسائل دینی ندارند، نیاز بیشتری به بسیج و بسیج دانشجویی دارند.

وی در خاتمه یادآور شد: طرح هجرت و ولایت بسیج دانشجویی بهترین فرصت برای دانشجویان است تا به کسب معرفت و مسائل دینی در محیط دانشگاه بپردازند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول