اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جیرفت:

جایگاه بسیج دانشجویی متمایز با سایر رده‌ها است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جیرفت گفت: جایگاه بسیج دانشجویی با سایر رده‌های قشری بسیج متمایز است.

جایگاه بسیج دانشجویی متمایز با سایر رده‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت علی شهدادنژاد ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی این شهرستان اظهار داشت: در آستانه هفته بسیج هستیم، همزمانی این هفته با ایام سوگواری امام حسین (ع) تقارن زیبایی است.

وی افزود: از این تقارن می‌توان برداشت کرد که بسیج اقتدا کرده به نهضت عاشورا است و بسیجیان که در دوران دفاع مقدس حاضر شدند، باور داشتند که اگر در روز عاشورا نبودند، امروز نقش عاشورائیان را زنده نگه می‌دارند.

شهدادنژاد تصریح کرد: بسیجیان با عشق امام حسین (ع) وارد کارزار می‌شدند و در آخرین لحظه‌های عمرشان نیز ذکر یا حسین (ع) بر زبان داشتند.

وی با بیان اینکه جایگاه بسیج دانشجویی با سایر رده‌های قشری ما متمایز است، خاطرنشان کرد: امروز همه کانون‌های تخصصی را در شهرستان جیرفت داریم و مجموعه‌ای بدون جایگاه بسیج نداریم، اما کاربرد بسیج دانشجویی به ویژه در بسیج محلات چند منظوره است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جیرفت با بیان اینکه بسیج دانشجویی در برنامه‌های بسیج سازندگی کارهای مفید و مثمر ثمری را انجام داده است، گفت: در بسیج محلات دانشجویان حضور دارند و به عنوان عناصر مفید نقش ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/80002/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول