اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقادات تند قهرمان ملی تکواندو استان در گفت‌وگو با فارس:

به نشانه اعتراض در انتخابات هیئت تکواندو شرکت نمی‌کنیم

خبرگزاری فارس: قهرمان ملی تکواندو استان اصفهان گفت: به نشانه اعتراض در انتخابات هیئت تکواندوی استان اصفهان شرکت نمی‌کنم.

به نشانه اعتراض در انتخابات هیئت تکواندو شرکت نمی‌کنیم

محمدتقی حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مصطفی رئیسی سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان مجمعی را با انتخاب خودش چیده و بعد هم قصد دارد از این مجمع رای بگیرد، این کار همانند این است من در جایی رییس باشم و با انتخاب یک‌سری افراد بگویم برای ریاست به من ر‌أی بدهید که این یک ظلم است.

وی تصریح کرد: من جزو کاندیداهای ریاست هیئت تکواندو استان اصفهان بودم که به نشانه اعتراض در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو شرکت نمی‌کنم چرا که معتقدم در چیدمان اعضای مجمع ظلم شده و عدالتی وجود ندارد.

قهرمان ملی تکواندو با بیان اینکه در حال حاضر شش نفر از قهرمانان ملی تکواندو به نشانه اعتراض در مجمع فردا شرکت نمی‌کنند، گفت: به دلیل بی‌عدالتی‌های انجام شده و اعتقاد به روند نزولی و زوال تکواندو استان در شرایط کنونی، در مجمع فردا شرکت نمی‌کنیم.

حاتمی تاکید کرد: آقای رئیسی دبیر هیئت خود را به عنوان مسئول کمیته مربیان انتخاب کرده و این شخص مشخص است که به چه کسی رای می‌دهد.

وی اظهار کرد: زمانی که وی پنج هیئتی که با خودش هستند را بالا می‌آورد و سایر هیئت‌ها را از میان برمی‌دارد، ما قادر به چه کاری هستیم، در این شرایط اگر صحبتی نیز بکنیم آن را به حساب مخالفت می‌گذارند.

قهرمان ملی تکواندو ادامه داد: این‌ همه افتخار برای کشور و برای تکواندو استان کسب کرده‌ام و در حال حاضر دست و پای سالمی نیز ندارم، با این وجود در حال حاضر به منظور شرکت در مسابقات جهانی کلمبیا در اردوی تیم ملی به سر می‌برم.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات هیئت تکواندو در حال حاضر در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد و علت اینکه در انتخابات فردا شرکت نمی‌کنیم این است که قصد داریم بگوییم چنین کارهایی به هیچ عنوان صحیح نبوده که رئیسی یک سری از مهره‌ها را از قبل بچیند و از آنها بخواهد به وی رأی بدهند.

حاتمی با بیان اینکه رئیسی 12 سال است در هیئت تکواندو استان به سر می‌برد، افزود: در این انتخابات قرار بود من به همراه الله‌آبادی، عابدی، صادقی، صرامی، مجید صالحی و خود آقای رئیسی که تیمش را چیده شرکت کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هیئت تکواندو استان 12 سال زیر نظر رئیسی بوده و در این مدت تکواندو استان را به خصوص در بخش مبارزه نابود کرده است، وجود چنین شخصی برای ادامه کار در هیئت تکواندو استان جای سؤال دارد.

قهرمان ملی تکواندو استان اصفهان با طرح این سوال که این کار چه مفهومی می‌تواند داشته باشد که افرادی با این همه افتخار هیچ جایگاهی در تکواندو استان نداشته باشند، تاکید کرد: به هر حال ما فردا به نشانه اعتراض در انتخابات هیئت تکواندو استان شرکت نمی‌کنیم چراکه این چینش را به هیچ عنوان عادلانه نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: من لیسانس تربیت بدنی علوم ورزشی هستم و تنها این ‌را می‌گویم که برای تکواندوی استان اصفهان از جان و دل می‌سوزم، همانطور که عمری است، سوخته‌ام.

حاتمی تاکید کرد: پنج سال است تیم تکواندو استان را با مربی‌گری خودم قهرمان لیگ پومسه کشور کرده‌ اما یک‌ هزار تومانی دریافت نکرده‌‌ام، تنها با هزینه شخصی خودم این‌ کار را انجام داده‌ام اما در کمال تأسف یک‌سری از افراد مشغول سوءاستفاده هستند.

وی گفت: جلوی چنین افرادی به طور حتم باید گرفته شود و مشخص نیست در هیئت تکواندوی استان چه خبر است، من هم که خود را کاندید ریاست کرده بودم تنها به نیت خدمت کردن بوده چراکه می‌دانم از من به عنوان یک قهرمان ملی تکواندوکاران استان ایراد می‌گیرند که تو چه قهرمانی بودی که نتوانستی جلوی این افراد بایستی.

قهرمان ملی تکواندو افزود: این افراد تا به حال هیچ کاری برای تکواندو استان انجام نداده‌اند و من هم نه مخالف شخصیت این افراد بلکه مخالف نحوه عملکرد این افراد هستم چراکه ممکن است شخصیت بسیار بالاتری هم نسبت به من در اجتماع داشته باشند و من هم در بحث فنی تکواندو مخالفشان هستم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه کارهایی باید برای تکواندو استان انجام می‌شده که دیگر صورت نمی‌گیرد، افزود: در حال حاضر در لیگ تکواندو هیچ تیمی نداریم و در مبارزه زنگ تفریح سایر استان‌ها شده‌ایم به نحوی که تا نام اصفهان می‌آید استان‌های دیگر خنده‌شان می‌گیرد و در حالیکه استان اصفهان زمانی پیشتاز تکواندوی کشور بوده، در حال حاضر این موضوع برعکس شده که این ضعف مدیریت را می‌رساند.

وی ادامه داد: تیم ملی تکواندو نوجوانان در سال گذشته برای مسابقات ویتنام شرکت کرده و از استان اصفهان نیز 10 وزن شرکت کرده بودند که یک نفر نیز از اصفهان پس از رقابت‌های نهایی نتوانست جواز شرکت در این مسابقات ویتنام را کسب کند که این موضوع به منزله نابودی تکواندو استان در آینده است.

حاتمی در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت حضور در مجمع فردا امیدی به رای آوردن داشتید یا خیر، تصریح کرد: اگر من در مجمع فردا شرکت می‌کردم به طور حتم سایر هیئت‌های شهرستان به دلیل اینکه موقعیتشان به خطر نیفتد به رییسی رای می‌دادند گرچه معتقدم تمام آنها من را بیش از سرپرست فعلی تکواندو دوست داشتند.

قهرمان ملی تکواندو در پایان با بیان اینکه 10 عنوان جهانی داشته و پر افتخارترین تکواندوکار اصفهانی در میادین جهانی است، تاکید کرد: من تنها دلم برای تکواندوی استان می‌سوزد و آدمی پشت‌ میزنشین نیستم بلکه به طور کامل با پست و مقام مخالف و تنها عاشق خدمت برای ورزش استانم هستم.

انتهای پیام/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول