اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون

رئیس جدید هیئت تکواندوی استان قم معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: مجمع انتخابات هیئت تکواندوی استان قم امروز با حضور مسئولان فدراسیون تکواندو در قم برگزار شده و رئیس جدید این هیئت معرفی می‌شود.

رئیس جدید هیئت تکواندوی استان قم معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مجمع انتخابات هیئت تکواندو استان قم به منظور انتخاب رئیس جدید این هیئت عصر امروز با حضور رئیس فدراسیون تکواندو، مدیرکل، مشاور، مسئول مجامع هیئت‌های ورزشی، حراست و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

مجمع انتخابات هیئت تکواندوی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت در حالی برگزار می‌شود که این هیئت در چهار سال اخیر فعالیت خود، توسط علی افکاری از قهرمانان، تلاشگران، پیشکسوتان و تحصیل‌کرده‌های این رشته ورزشی اداره شده است.

هیئت‌ تکواندو در حال حاضر یکی از 45 هیئت ورزشی فعال در استان مقدس قم است که در سال‌های فعالیت خود در قم ورزشکاران بسیار مستعدی را از بین نوجوانان و جوانان مستعد قمی به این رشته ورزشی مدال‌آور جذب کرده است، به طوری که آنها در مسابقات لیگ و قهرمانی تکواندوی کشور موفقیت‌های قابل توجهی برای ورزش قم کسب کرده‌اند.

هیئت تکواندوی قم همواره در ارزیابی عملکرد سالانه‌ای که از سوی فدراسیون این رشته اعلام شده جزو هیئت‌های برتر کشور بوده است.  

مروری بر موفقیت‌های تکواندوی قم در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که این استان در مسابقات قهرمانی کشور با توجه به توانایی نوجوانان و جوانان مستعد قمی حضور بسیار موفقی داشته و تکواندوکاران قمی چندین مدال ارزشمند از مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور، بین‌المللی، آسیایی و جهانی به افتخارات ورزش قم افزوده‌اند.

همچنین تیم‌های تکواندوی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تکواندوی قم در سال‌های اخیر با حضور در پیکارهای لیگ‌های رده‌های سنی مختلف، قم را جزو استان‌های موفق کشور معرفی کرده و موفقیت‌های ارزشمندی را برای ورزش استان قم کسب کرده‌اند.

ورزش تکواندوی قم استعدادهای بسیار زیادی دارد که در سال‌های اخیر با کمترین امکانات موفقیت‌های زیادی در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور کسب کرده است و چهره‌هایی همچون سید محمد رفیعی قهرمان نوجوانان جهان در سال 2004 و قهرمان دانشجویان آسیا در سال 2009 و همچنین محمدرضا حیدری نایب قهرمان غرب آسیا در سال 2009 از جمله دستاوردهای تلاش و تکاپوی مربیان پرتلاش تکواندو قم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول