اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر خلاف شایعات منتشره

فردا مجمع هیئت تکواندو برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: برخلاف شایعات منتشره بر اساس برنامه قبلی مجمع قرار است انتخاباتی هیئت تکواندوی استان اصفهان فردا برگزار شود.

فردا مجمع هیئت تکواندو برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان بر اساس هماهنگی‌های انجام شده مجمع هیئت تکواندو ساعت 11 فردا در تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون تکواندو و مسئول امور استان‌های فدراسیون نیز به همراه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع حضور پیدا می‌کنند.

برای انتخابات هیئت تکواندوی استان اصفهان هفت نفر ثبت‌نام کرده‌اند که در بین آن‌ها رئیس و دبیر سابق هیئت تکواندو استان اصفهان نیز حضور دارند.

سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان با تایید در این باره گفت: مشکلی برای برگزاری مجمع وجود ندارد و فردا سید محمد پولادگر به اصفهان سفر می‌کند.

مصطفی رئیسی ادامه داد: اطلاع موثقی درباره اینکه از جمع کاندیداهای ثبت نام شده، کسی انصراف داده ندارم و در روز مجمع وضعیت نهایی کاندیداها مشخص می‌شود.

به گزارش فارس با پایان یافتن دوره ریاست مصطفی رئیسی وی در حال حاضر سرپرستی هیئت را تا زمان برگزاری مجمع بر عهده دارد و در روزهای اخیر شنیده شده بود که برخی در تلاش هستند که رئیسی را از کاندیداتوری هیئت منصرف کرده و مجمع را در زمان دیگری برگزار کنند.

به گزارش فارس، هفته گذشته نخستین مجمع انتخاباتی در دوران مدیر کلی محمدرضا محمدجواهری برگزار شده و کیوان لیمویی به عنوان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان انتخاب شد.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول