اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

عوامل مقاومتی را نباید از صحنه تکواندو اصفهان خارج کرد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: عوامل مقاومتی نباید از صحنه تکواندو استان خارج شوند چراکه موجب پیشرفت این رشته در اصفهان می‌شوند.

عوامل مقاومتی را نباید از صحنه تکواندو اصفهان خارج کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلام‌علی ابراهیمی ظهر امروز در مجمع انتخابات رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان که در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک انتخاب مجدد مصطفی رییسی رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان اظهار کرد: اگر جامعه‌ای دچار تغییر نشود نمی‌تواند به کمال مطلوب برسد و ورزش هم از این قاعده مستثنی نیست هرچند که ممکن است گاهی اوقات این تغییرات مقاومت‌هایی را نیز در بر داشته باشد.

وی تصریح کرد: این مقاومت‌ها زمینه‌های رشد را فراهم می‌آورد چرا که عاملی که با خرد جمعی انتخاب می‌شود خودش را موظف به اصلاح می‌داند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: عوامل مقاومتی را نباید از صحنه رقابت خارج کرد چراکه موجب می‌شود در مسیر رشد و توسعه قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان اصفهان موجب رشد و ارتقای تکواندو استان بشود و ما هم به عنوان متولیان ورزش در کنار تکواندو باقی می‌مانیم تا این رشته هرچه بیشتر رشد و ارتقا پیدا کند.

ابراهیمی با بیان اینکه اختلاف سلیقه در همه جا وجود دارد، تاکید کرد: امیدواریم این اختلاف سلایق هر چه بیشتر کاهش پیدا کند تا شاهد پیشرفت جامعه تکواندو استان باشیم.

انتهای پیام/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول