اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیض‌الله نفجم در گفت‌وگو با فارس

کاندیدای رئیس هیئت تکواندو می‌شوم/ انتخابات مجمع در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو مازندران به برگزاری انتخابات تعیین رئیس هئیت تکواندو مازندران در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در انتخابات ریاست هیئت تکواندو مازندران ثبت‌نام خواهم کرد.

کاندیدای رئیس هیئت تکواندو می‌شوم/ انتخابات مجمع در آینده‌ای نزدیک

فیض الله نفجم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به فعالیت 2 هزار و 700 تکواندوکار سازمان‌یافته در استان مازندران به استقبال مازندرانی‌ها از این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: سابقه تکواندو در مازندران و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این هیئت موجب شده است بیشتر از رشته‌هایی که قطب جهانی و کشوری هستند، عضو داشته باشیم.

رئیس هیئت تکواندو استان مازندران از حضور تکواندوکاران مازندرانی در همه رده‌های سنی خبر داد و افزود: حضور تکواندوکار زن مازندرانی در المپیک لندن از نمونه‌های برجسته عملکرد تکواندو مازندران است.

نفجم به کسب رتبه‌های مختلف تکواندو مازندران در کشور و عضویت تکواندوکاران مازندرانی در همه رده‌های تیم ملی اشاره کرد و گفت: تکواندو مازندران در سال‌های اخیر در رده‌های اول تا سوم کشور قرار داشته است.

رئیس هیئت تکواندو استان مازندران با اشاره به دستیابی این هیئت به بیش از 80 درصد برنامه‌های مورد انتظار خود، خاطرنشان کرد: حضور در لیگ برتر از خواسته‌های عملی نشده ما بوده است.

وی با تاکید بر اینکه لیگ برتر تکواندو ایران در سطح جهان بی‌نظیر است، یادآور شد: حضور در لیگ موجب حفظ و تثبیت آمادگی‌های ورزشکاران و کسب موفقیت‌های ملی و بین‌المللی را فراهم می‌آورد.

نفجم به رایزنی‌های هیئت تکواندو مازندران برای جذب حامیان مالی خبر داد و با اشاره به حمایت مالی شرکت‌ها، کارخانجات، ادارات، نهادها و شهرداری‌های از تیم‌های مختلف در کشور گفت: حمایت از تیم‌های ورزشی در مازندران توسط حامیان مالی ضعیف است.

وی با تاکید بر اینکه ورزش باید رایگان باشد و خودم از خانواده‌ای با بنیه ضعیف اقتصادی بوده‌ام، افزود: خصوصی شدن ورزش شرایط و زمینه‌های خاصی را می‌طلبد و همگان باید بر اثرات ورزش در جلوگیری از ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی توجه کنند.

وی به برگزاری انتخابات تعیین رئیس هئیت تکواندو مازندران در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در انتخابات هیئت تکواندو مازندران ثبت نام خواهم کرد و حضور در لیگ برتر کشور از مهم‌ترین برنامه‌های آینده من خواهد بود.

انتهای پیام/86015/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول