اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی مازندرانی تیم ملی پارتکواندو:

مسابقات جهانی پاراتکواندو در کشور آروبا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی مازندرانی تیم ملی پارتکواندو گفت: سومین دوره مسابقات جهانی پاراتکواندو قرار است دوم آذر ماه در کشور آروبا برگزار شود.

مسابقات جهانی پاراتکواندو در کشور آروبا برگزار می‌شود

حسین مدانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: امیدوارم همانند دوره‌های گذشته بتوانیم بر روی سکوی قهرمانی قرار گیریم و خوشرنگ‌ترین را برای کشورمان به ارمغان آوریم.

وی افزود: سومین دوره مسابقات جهانی پاراتکواندو قرار است دوم آذر ماه در کشور آروبا برگزار شود و تیم ما هم در این دوره با ترکیب محمود جعفرزاده در وزن منهای 80 کیلوگرم و مهدی پوررهنما در وزن منهای 68 کیلوگرم به روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

سرمربی تیم ملی پارتکواندو اذعان داشت: در اولین دوره رقابت‌های جهانی تیم ایران به یک مدال نقره و یک برنز رسیده و در دوره گذشته هم که در روسیه برگزار شد موفق به کسب دو مدال نقره شدیم که امیدوارم امسال بتوانیم نتیجه مطلوب‌تری کسب کنیم.

مدانلو در مورد وضعیت آمادگی ملی‌پوشان گفت: تمرینات تیم ملی از 8 مهر ماه آغاز شده و تکواندوکاران در تمرینات خود، علاوه بر مرور تکنیک‌های فنی، کار با وزنه و آمادگی جسمانی را هم به صورت سخت و فشرده انجام می‌دهند.

مدانلو در مورد حریفان تیم ایران افزود: ترکیه، آذربایجان، روسیه، اسپانیا و فرانسه مهم‌ترین رقبای ما در این مسابقات هستند که اکثر کشورها با ترکیب کامل 16 نفره و یا 8 نفره وارد میدان می‌شوند.

وی در پایان گفت: برای آمادگی بیشتر بازیکنان تمرین مشترکی با تیم ملی بزرگسالان و با هوگوی الکترونیکی انجام شد تا نقاط قوت و ضعف بچه‌ها سنجیده شود.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول