اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش فریدونکنار خبر داد

اعزام تیم تکواندو فریدونکنار به مسابقات لیگ قهرمانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از اعزام تیم تکواندو این شهرستان به مسابقات لیگ قهرمانی تکواندوی کشور خبر داد.

اعزام تیم تکواندو فریدونکنار به مسابقات لیگ قهرمانی

فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدونکنار بیان داشت: گروه کوهنوردی عبرت به قله نیزوا در استان سمنان و گروه کوهنوردی البرز به قله فیلبند واقع در آمل عازم شدند.

وی از اعزام تیم تکواندو شهرستان به مسابقات لیگ قهرمانی خبر داد و افزود: تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان شهرستان به مسابقات لیگ قهرمانی استان مازندران اعزام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از اعزام تیم تیراندازی شهرستان فریدونکنار به مسابقات استانی اهداف پروازی خبر و ادامه داد: اعزام تیم اسکیت شهرستان به مسابقات قهرمانی سرعت استان مازندران و برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر امیدهای مازندران تیم فوتبال فریدونکنار با تیم استقلال ساری را نیز داشته‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان مازندران بین تیم‌های استقلال نوین و استعداد درخشان آمل از برگزاری مسابقات دوستانه کشتی بین تیم‌های سوته با تیم بابلسر در سه رده سنی به مناسبت گرامیداشت شهدای روستای سوته خبر داد.

به گفته قدیمی، اعزام تیم تکواندو به مسابقات لیگ قهرمانی مازندران، اعزام به مسابقات فوتبال بزرگسالان قهرمانی استان بین تیم‌های وحدت شهروند و سورک ساری و میزبانی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان کشور بین تیم‌های دانش فریدونکنار و پور البرز کرج در روزهای گذشته انجام شده است.

وی با اشاره به اعزام گروه کوهنوردی عبرت به قله شاهاندشت افزود: از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد اعزام تیم تیراندازی شهرستان به مسابقات قهرمانی اهداف پروازی بوده است.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول