اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت تکواندوی استان قم:

منتقدین به توسعه تکواندوی قم کمک کنند

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت تکواندو استان قم گفت: در تمام سال‌هایی که در خدمت تکواندوی قم بوده‌ام هدفی جز رشد و پیشرفت این رشته ورزشی نداشته‌ام و اکنون نیز با قدرت به کار خود ادامه داده و به تحول در این رشته فکر می‌کنم.

منتقدین به توسعه تکواندوی قم کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علی‌ افکاری شنبه شب در مجمع انتخابات هیئت تکواندوی استان قم زمانی که دید سه رقیب دیگر در تلاش برای ریاست هیئت تکواندوی قم کاندیدا شده‌اند تصریح کرد: این مایه مباهات است که تکواندو در این چند سال توانسته است افرادی را تربیت کند که امروز توانمندی اداره این هیئت ورزشی قهرمان‌پرور را دارند.

وی ادامه داد: از اینکه دوستان من در این مجمع، کاندیدای ریاست هیئت تکواندو شده‌اند خوشحالم و این نشان می‌دهد که می‌توان مسئولیت را به افرادی که از جنس این رشته ورزشی هستند و دلشان برای این هیئت می‌تپد، واگذار کرد.

رئیس جدید هیئت تکواندوی استان قم بیان داشت: امیدوارم از تعداد چهار رأی از مجموع آراء اعضای مجمع که به من داده نشد، افراد آن چهار رأی نیز که قطعا دلشان برای رشد تکواندوی قم می‌سوزد ما را تنها نگذارند و در ادامه راه پر پیچ و خمی که در پیش داریم مددرسان هیئت باشند.

افکاری ابراز کرد: در سه دوره چهار ساله به مدت 12 سال رئیس هیئت تکواندوی قم بوده‌ام و یکی از اهداف هیئت تربیت مدیران کارآمد برای اداره آینده این رشته ورزشی است و به همین دلیل در دوره جدید نیز قطعا در سیستم اداری هیئت تحول خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: تردیدی نیست که تکواندوی قم توانمندی و قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و در سال‌های اخیر در تمام سطوح اعم از مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی مختلف، پیکارهای قهرمانی تکواندوی کشور در سطوح سنی گوناگون و مهمتر از آن در میادین مهم برون‌مرزی حضور موفقی داشته است.

افکاری یادآور شد: در این سال‌ها تمام سعی و تلاش ما این بود که کسانی که عاشق این رشته ورزشی هستند در هیئت حضور داشته و از آنها حمایت کنیم، دست تک تک مربیان پرتلاش تکواندوی قم را به گرمی می‌فشارم که خیلی وقت‌ها از جان و دل برای موفقیت تکواندوی قم مایه گذاشته و هیچ چشمداشتی نداشتند.

وی خاطر نشان کرد: اکنون نیز همچنان به توسعه تکواندوی قم به مراتب بهتر از گذشته فکر می‌کنیم و تعامل با ارگان‌های مختلفی که می‌توانند به تکواندو کمک کنند و همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی و لیگ استان و اعزام‌های مختلف را با جدیت در رأس کارها قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول