اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندو استان قم خبر داد

پیروزی تکواندوکاران قم در لیگ آینده‌سازان المپیک

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندو استان قم از موفقیت تیم اعزامی هیئت قم در کسب عناوین برتر پیکارهای لیگ آینده‌سازان المپیک تکواندو کشور خبر داد.

پیروزی تکواندوکاران قم در لیگ آینده‌سازان المپیک

هاشم آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم هیئت تکواندو قم در هفته‌های پنجم و ششم از مسابقات دور برگشت لیگ دسته اول تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور که این هفته در خانه تکواندو برگزار شد،‌ عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی ادامه داد: دیدارهای این هفته با یک قرعه استراحت و یک پیروزی برای تیم اعزامی هیئت تکواندو استان قم همراه بود و در نهایت منجر به این شد که تیم هیئت قم با اختلاف یک امتیاز پشت سر تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ آینده‌سازان در مکان سوم بایستد.

دبیر هیئت تکواندو استان قم افزود: نتایج دیدارهای هفته پنجم در حالی با برتری تیم‌های هیئت تکواندو کرمانشاه، ذوب آهن اصفهان و هیئت تکواندو سمنان برابر حریفان همراه بود که در این هفته تیم هیئت تکواندو استان قم استراحت داشت.

وی یادآور شد:‌ همچنین نتایج دیدارهای هفته ششم لیگ آینده‌سازان تکواندو کشور نیز در شرایطی با برتری تیم‌های هیئت تکواندو کرمانشاه، ذوب آهن اصفهان و استراحت تیم یاری تهران توأم شد که تیم هیئت تکواندو قم نیز در جدال با نماینده استان مرکزی یعنی تیم پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند به برتری قاطع 10 بر صفر رسید.

آقایی تصریح کرد: علاوه بر این نتایج مهمترین اتفاق رقابت‌های هفته‌های پنجم و ششم قرار گرفتن مربی، سرپرست و یکی از اعضای تیم هیئت تکواندو قم در بین بهترین‌های هفته بود.

وی خاطر نشان کرد:‌ مسئولان برگزاری مسابقات بعد از پایان دیدارهای این دو هفته، در انتخاب بهترین سرپرست رضا دهقانی، سرپرست تیم هیئت تکواندو استان قم را برگزیدند و در انتخاب بهترین مربی نیز علی بهمنی سرمربی تیم هیئت قم در جایگاه نخست قرار گرفت.

دبیر هیئت تکواندو استان قم با بیان اینکه هیئت قم با 25 امتیاز بعد از ذوب آهن 26 و یاری تهران 25 امتیازی در مکان سوم جدول جای دارد در پایان تصریح کرد:‌ خوشبختانه قابلیت‌های تکواندوکاران قمی از نظر فنی و تکنیکی آنقدر بالا و در سطح مطلوب است که مسئولان فنی برگزاری رقابت‌ها در فصل جاری نتوانستند از این قابلیت تکواندوکاران قمی به سادگی بگذرند و به همین خاطر امیر باقری یکی از بهترین‌های تکواندو قم که در آینده از وی حرف‌های زیادی در قهرمانی خواهیم شنید به عنوان فنی‌ترین تکواندو کار انتخاب شد.

انتهای پیام/78002/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول