اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت 4 کاندیدا

افکاری در ریاست هیئت تکواندوی استان قم ابقاء شد

خبرگزاری فارس: علی افکاری برای چهارمین دوره چهار ساله با کسب حداکثر آرای اعضای مجمع همچنان در پست ریاست هیئت تکواندوی استان قم باقی ماند.

افکاری در ریاست هیئت تکواندوی استان قم ابقاء شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مجمع انتخابات هیئت تکواندوی استان قم شنبه شب به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت با حضور سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان و همچنین عباس جهان‌‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در مجمع انتخابات هیئت تکواندوی استان قم که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد و البته دو ساعت به طول انجامید، با رأی اعتماد اعضای مجمع علی افکاری برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت تکواندوی استان قم انتخاب شد.

تنها کاندیدای ریاست هیئت تکواندوی قم علی افکاری نبود و در کنار این پیشکسوت و یکی از نیروهای با سابقه و تحصیلکرده تکواندوی استان قم، سیدعباس رفیعی، عبدالله بینایی و محمد جمشیدی نیز سه کاندیدای دیگر مجمع انتخابات این هیئت بودند.

علی افکاری در ابتدای این مجمع به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در هیئت تکواندوی استان قم در طول چهار سال گذشته پرداخت و البته برخی موانع و مشکلات موجود بر سر راه توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی پرمدال را مطرح کرد.

در ادامه مجمع و بعد از صحبت‌های کوتاه علی افکاری، عبدالله بینایی مسئول کمیته داوران هیئت تکواندوی استان قم که یکی از چهار مدعی ریاست این هیئت در دوره چهار ساله جدید بود به ایراد سخن پرداخت و در پایان صحبت‌هایش، کناره‌گیری خود به نفع محمد جمشیدی را اعلام کرد.

محمد جمشیدی هم در این جلسه حدود 15 دقیقه به ارائه افکار، برنامه‌ها و ایده‌های خود برای موفقیت تکواندو قم در چهار سال پیش رو در صورت اخذ رأی اعتماد اعضای مجمع پرداخت و در ادامه سیدعباس رفیعی چهارمین کاندیدای مجمع از کاندیداتوری کنار رفت.

بدین ترتیب رأی‌گیری نهایی برای انتخاب رئیس جدید هیئت تکواندو استان قم بین علی افکاری رئیس 12 سال قبل این هیئت و محمد جمشیدی مسئول خزانه‌داری این هیئت در طول چهار سال گذشته برگزار شد و در نهایت افکاری بیشتر آراء را به خود اختصاص داد.

با شمارش آراء مأخوذه واجدین شرایط رأی دادن در مجمع انتخابات هیئت تکواندو استان قم 12 رأی خود را به علی افکاری دادند و محمد جمشیدی تنها چهار رأی را به خود اختصاص داد و بدین ترتیب علی افکاری برای چهارمین دوره چهار ساله بار دیگر مسئولیت ریاست هیئت تکواندو استان قم را تا سال 1395 بر عهده گرفت.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول