اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس:

آنچه نظام را از توطئه‎های دشمن بیمه کرده تفکر الهی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه این نظام را از توطئه‎های مختلف دشمنان بیمه کرده همین تفکر الهی است

آنچه نظام را از توطئه‎های دشمن بیمه کرده تفکر الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهر چغادک اظهار داشت: اگر در حال حاضر تمام عالمیان از برکات و ثمرات بسیج برخوردارند به خاطر این است که آنان با تاسی از یاران امام حسین (ع) در احیای دین، استقرار حاکمیت الهی و مبارزه با استکبار جهانی همان راه را ادامه داده‎اند.

این مسئول افزود: امام حسین (ع) برای احیای دین جدش به مبارزه با ستمگرانی برخاست که قصد از بین بردن احکام نورانی اسلام و محو دین خدا را داشتند و حاضر شد برای احیای دین اسلام از تمام هستی‎اش بگذرد و دین خدا پا برجا بماند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیجیان با اطاعت از ولایت امر از دین اسلام دفاع کردند و از جان خود گذشتند.

جمیری با بیان اینکه تمام یاران امام حسین (ع) خود را خالص کرده بودند، اضافه کرد: بسیجیان مصداق کامل و تام یاران امام حسین (ع) هستند.

وی خاطرنشان کرد: به حق می‎توان گفت بسیجیانی که با اخلاص در میدان مبارزه علیه استکبار و دفاع از آرمان‎های نظام اسلامی در این میدان وارد شده و از دین و ولایت فقیه و آرمان‎های الهی دفاع می‎کنند مصادیق تام و کامل یاران امام حسین (ع) هستند.

این مسئول یادآور شد: عاشورا استمرار دارد، کربلا هم منحصر به زمین کربلا نیست پس هر مکان و زمانی که انسان در آن از آرمان‎های دینی دفاع و در میدان مبارزه علیه ظلم و ستم حضور پیدا کرده و با تمام توان و تا پای جان و مخلصانه از هیچ کوششی دریغ نکند آن زمین کربلاست و آن روز عاشورا خواهد بود.

جمیری بیان کرد: بهترین الگو برای بسیجیان در عرصه مبارزه و پذیرش خالصانه شهادت و عشق به شهادت و واصل شدن به حق، امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت علی‌اکبر (ع) است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تقارن هفته بسیج با دهه محرم، حرکت امام حسین (ع) در دفاع از اسلام و شکل‎گیری بسیج و دفاع بسیجیان از اسلام عزیز در طول دوران انقلاب شکوهمند اسلامی ما شباهت‎های زیادی دارد.

وی تاکید کرد: امروز افتخار ما این است که تابع فرامین ولی امر مسلمین هستیم، زیرا فرمان او را فرمان ائمه اطهار (ع) می‎دانیم و آنچه این نظام را از توطئه‎های مختلف دشمنان بیمه کرده همین تفکر الهی است.

انتهای پیام/66006/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول