اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج و همراهی با انقلاب- 26

بسیج به دنبال تحقق اهداف رهبری است/ بزرگ‌ترین گردهمایی بسیجیان در مازندران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: بسیج در هر برهه از زمان به دنبال تحقق اهداف مقام معظم رهبری است.

بسیج به دنبال تحقق اهداف رهبری است/ بزرگ‌ترین گردهمایی بسیجیان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شعبانعلی حیدریان ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در جمع مسئولان و مدیران شهرستانی اظهار داشت: بسیج درس‌آموخته مکتب اهل بیت و واقعه عاشورا است.

وی با اعلام اینکه بسیجیان ما نیز در هشت سال دفاع مقدس با شهادت و ایثارگری‌های خود برگ زرینی از انقلاب را رقم زدند، تصریح کرد: باید بسیجیان امروز راه بسیجیان و شهدای جنگ تحمیلی را ادامه دهند و مطمئنا بسیجیان امروز ادامه دهنده این راه بزرگ و پررهرو هستند.

حیدریان با اشاره به تقارن ایام محرم و سوگواری سومین امام شیعیان با هفته گرامیداشت بسیج افزود: 50 برنامه محوری برای هفته بسیج در سطح پایگاه‌های بسیج محلات، ادارات، دانش‌آموزی و دانشجویی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها و بسیج بانوان در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به همه برنامه‌های ما در این شهرستان بر محور محرم و فرهنگ عاشورایی بنا نهاده شد، اذعان داشت: روحیه بسیجی در کشور باعث رشد، پبشرفت و تعالی جامعه می‌شود.

حیدریان با تاکید بیانات رهبر انقلاب در مورد ارزش و اهمیت نیروی بسیج مستضعفین عنوان کرد: در روز عاشورا نیز یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های شهرستان در پل معلق با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و همکاری هیئت انصارالمهدی (عج) برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: بزرگترین گردهمایی بسیجیان این شهرستان نیز همزمان با ایام محرم به همراه دسته روی از سپاه پاسداران این شهرستان تا گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) برگزار می‌شود.

وی با تاکید اینکه بسیج در هر برهه از زمان به دنبال تحقق اهداف مقام معظم رهبری است، گفت: رهبر انقلاب نیز در طی پنج سال گذشته با نامگذاری سال‌ها استراتژی خاصی را در نظر داشتند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در هر برهه از زمان زودتر از همه اهداف و افکار شوم دشمنان را پیش‌بینی می‌کردند.

امام جمعه آمل نیز در این نشست بیان داشت: باید در هر سمت و مسئولیتی که هستیم مراقب خود و اعمال‌مان باشیم.

حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی تصریح کرد: نباید باندبازی، رفاقت‌بازی و استفاده از رابطه در کارها باعث شود تا نظام جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببریم.

خطیب جمعه آمل گفت: دقت دینی باعث می‌شود تا در امور خود همه را به یک چشم بنگریم.

وی با تسلیت ایام محرم به شیعیان و دلسوختگان اهل بیت ابراز داشت: باید در برپایی محفل عزای حسینی هرکس هر مقدار که در توان دارد به کار بگیرد.

رحمانی آملی با اشاره به هفته بسیج یادآور شد: بسیجیان ما همیشه مقتدر و با صلابت در پی حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی خود هستند.

انتهای پیام/86012/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول