اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

بسیجیان با تمام توان در مقابله با جنگ نرم دشمنان ایستادگی کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: بسیجیان باید با هوشیاری، بصیرت و با تمام توان در مقابل با جنگ نرم دشمنان ایستادگی کنند.

بسیجیان با تمام توان در مقابله با جنگ نرم دشمنان ایستادگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن رعایت نمازگزاران به رعایت تقوی اظهار داشت:‌ امام خمینی(ره) با سیاست دوراندیشی خود بسیج مستضعفان را تشکیل داد.

وی افزود: تفکر بسیجی بی‌نظیرترین سرمایه در انقلاب است و همه می‌دانند اگر تفکر بسیجی در جامعه تزریق نمی‌شد ایران اسلامی به فتوحات کنونی دست پیدا نمی‌کرد.

امام جمعه زاهدان بیان داشت: اگر تفکر بسیجی نمی‌بود، استکبار در جنگ تحمیلی ایران و عراق به جلو پیش‌رفته و ما با موضوع عقب‌نشینی روبرو می‌شدیم.

وی ادامه داد: اکنون عموم مردم از جمله بازاریان،‌ معلمان، دانشجویان، کارگران و غیره با تفکر بسیجی بخشی از جبهه‌های نبرد با دشمن را برعهده دارند.

خطیب نماز جمعه زاهدان اضافه کرد: تفکر بسیجی بود که در میدان نبرد، هواپیماهای فوق مدرن روسی فرانسوی و آلمانی را از آسمان به زمین ساقط کرد.

امام جمعه زاهدان گفت:‌ اگر شما می‌بینید که مقام معظم رهبری سمبول بسیجی بودن را همواره بر گردن خود دارند، این حاوی یک پیام بزرگ برای ملت ایران است.

وی با اشاره به گرامیداشت ایام عاشورا و تاسوعای حسینی(ع) بیان داشت: نهضت عاشورا میدان نبرد دو گروه و دو قبیله نبود، بلکه جنگ بین شیطان و پروردگار بود.

سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، سرچشمه مکتب عاشورا است، گفت: ملتی که تابلوی برجسته عاشورا را سرمشق خود قرار می‌دهد، هیچگاه دست دوستی به سمت مستکبران و خونا‌شامان دراز نمی‌‌کند.

وی اضافه کرد: عاشورا درس‌های عبرت‌آمیزی از جمله ایثار و از خودگذشتگی، غیرت و مردانگی و شهامت و ایستادگی را به مسلمانان داد.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی افزود: انقلاب اسلامی ایران در سایه صیانت از ارزش‌های عاشورا دستمایه آسیب قرار نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه عاشورا یک موضوع سیاسی و عبادی است، ادامه داد: عزاداران حسینی با حفظ و رعایت موازین شرعی و آداب سنتی به عزاداری بپردازند.

امام جمعه زاهدان اجتماع بزرگ عاشورائیان در شب‌های محرم در زاهدان را بسیار باشکوه توصیف کرد و گفت: عزاداری حسینی در سیستان و بلوچستان با رعایت دستورات دستگاه‌های امنیتی، میدان حماسی مشارکت مردم در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خواهد بود.

انتهای پیام/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول