اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجمع بزرگ بسیجیان عاشورایی دزفول برگزار شد

خبرگزاری فارس: تجمع بزرگ حلقه‌های شجره طیبه صالحین با حضور اقشار مختلف بسیجیان دزفول و حومه در آستانه متبرکه سبزقبا برگزار شد.

تجمع بزرگ بسیجیان عاشورایی دزفول برگزار شد

فرمانده سپاه ناحیه دزفول عصر امروز در حاشیه این مراسم بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: هدف از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در هفته بسیج، نمایش اقتدار و حضور پررنگ بسیجیان این شهرستان در صحنه بوده است.

پاسدار عبدالامیر محتشمی با اشاره به دیگر اهداف در نظر گرفته شده برای این همایش بزرگ تاکید کرد: با توجه به تغییر رویکرد بسیج نسبت به مسائل فرهنگی و تربیتی لازم بود حلقه‌های تربیتی صالحین که از بدو تاسیس آن‌ها بیش از یک سال ونیم می‌گذرد بار دیگر با اهداف جدید در نظر گرفته شده همراه شوند.

فرمانده سپاه دزفول گفت: با توجه به هجمه فرهنگی استکبار جهانی نسبت به جامعه و مردم ایران لازم است حلقه‌ها و تیم‌هایی تشکیل دهیم که بتوانیم با آموزش‌های تربیتی، اعتقادی و فرهنگی با این‌گونه هجمه‌های دشمن مقابله کنیم.

وی تاکید کرد: در حلقه‌های صالحین تلاش می‌شود تا جوانان و نوجوانان با احکام، مسائل ناب مذهبی آشنا شوند و بصیرت آن‌ها نسبت به مسائل دینی افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم پس از سخنرانی فرمانده سپاه پاسداران بسیجیان به سینه زنی و مرثیه خوانی پرداختند و در رثای امام حسین(ع) اشک ماتم ریختند.

انتهای پیام/72006/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول