اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیکزاد:

حضورم در انتخابات شایعه است / بیشتر از آنکه سیاسی باشم وجهه کاری دارم

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: حضورم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شایعه است و نباید با این شایعه‌سازی‌ها فضای جامعه را انتخاباتی کرد.

حضورم در انتخابات شایعه است / بیشتر از آنکه سیاسی باشم وجهه کاری دارم

علی نیکزاد در حاشیه مراسم عزاداری اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بنده نیز این شایعات را شنیده‌ام و بارها صحت آن را تکذیب کرده‌ام چرا که بنده بیش از آنکه فرد سیاسی باشم وجهه عمرانی و کاری دارم.

وی خاطرنشان کرد: به تبعیت از فرمان ولایت که در خراسان شمالی اعلام کردند که نباید فضای کشور را زود‌هنگام انتخاباتی کرد هرگونه رایزنی و بحث‌هایی در این زمینه را درست و منطقی نمی‌دانم و به یقین می‌گویم در انتخابات آینده کاندیدا نخواهم شد.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سئوال که از کاندیدایی خاص حمایت می‌کنید، گفت: فعلاً در این زمینه تصمیمی نگرفته‌ام چرا که کاندیدایی مشخص نیست که بخواهیم از وی حمایت کنیم یا وی را رد کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در محافل سیاسی از نیکزاد به عنوان چهره انتخاباتی سال آینده به عنوان کاندیدای دولت احمدی‌نژاد یاد می‌شود که به نظر می‌رسد کاندیدا شدن وی بیشتر رویه و پروسه شایعه‌سازی را طی می‌کند.

انتهای پیام/62001/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول