اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

انتخابات ریاست جمهوری حساسی را پیش رو داریم

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد با بیان اینکه هر چه جلوتر می‌رویم حساسیت انقلاب ما بیشتر می‌شود، تاکید کرد: بی‌تردید انتخابات دهم ریاست جمهوری که در پیش رو داریم، انتخابات حساسی خواهد بود.

انتخابات ریاست جمهوری حساسی را پیش رو داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در نشست با شماری از فعالان سیاسی گفت: ما فکر می‌کنیم هر انتخاباتی که پیش می‌آید حساس است لیکن این واقعیتی اجتناب‌ناپذیر بوده که ما هر چه جلوتر می‌رویم حساسیت انقلاب ما بیشتر می‌شود لذا انتخابات آینده بی تردید از گذشته حساس‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتخابات آینده ریاست جمهوری از حساسیت بالایی نسبت به دوره‌های قبل برخوردار خواهد بود، تصریح کرد: چون یک مقدار حزب اللهی‌ها متکثر شده‌اند، لذا انتخابات تنگاتنگی را خواهیم داشت.

امام جمعه بجنورد در عین حال ائتلاف نیروهای حزب‌اللهی و اصولگرا را برای دستیابی به اهداف واحد را مهم خواند و افزود: باید به گونه‌ای در انتخابات آینده عمل کرد تا بهترین نتیجه نصیب بچه‌های حزب‌اللهی شود.

وی در عین حال حساسیت‌های اقتصادی و مشکلات در این عرصه را در میزان حضور مردم در انتخابات اثرگذار خواند و گفت: باید دولت با تدابیر لازم مشکلات را رفع و زمینه مشارکت حداکثری را فراهم تا از این پیچ تاریخی نیز با موفقیت عبور کنیم.

حجت‌الاسلام یعقوبی همچنین گرانی‌ها در کشور را بخشی متوجه مسئولان و بخشی را نیز به خاطر تحریم‌ها برشمرد و گفت: دشمن تلاش دارد با این کار در جلوه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نظام تاثیر بگذارد.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی را که از سوی رهبر انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفته، راهگشای مشکلات فعلی جامعه در حوزه اقتصادی خواند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه مسئولان نظام اسلامی نیز برای رفع مشکلات تلاش دارند، تصریح کرد: دشمنان با کارشکنی‌ها علیه نظام، سعی در به زانو درآوردن نظام اسلامی را دارند لیکن با حمایت‌های مردم این موانع دشمنان علیه نظام نیز بی‌اثر خواهد بود.

وی همچنین رویش‌های انقلاب را بیشتر از ریزش‌ها عنوان کرد و گفت:‌ نگاه ما باید همواره به رویش‌های زیادی باشد که به برکت نظام اسلامی نصیب آن شده است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه اگر فردی در عرصه وفاداری به نظام اسلامی کمی شل تکان خورد نباید ضد انقلاب قلمداد کرد، گفت: باید این فرد را هل داد و عواملی که سبب شده تا افرادی نسبت به انقلاب سست شوند، بررسی و برطرف کرد.

وی تصریح کرد: همه در این راستا تکلیف داشته تا حول وحدت، نظام اسلامی را کمک و تقویت کنند.

حجت‌الاسلام یعقوبی همچنین با اشاره به بروز برخی از مسائل در استان به خاطر اظهارنظرها گفت: البته نباید این‌ها جنبه رسانه‌ای و تریبونی پیدا کند و از رسانه‌ها نیز انتظار می‌رود در انتخاب تیترهای اول خود دقت کنند و خدای ناخواسته تیتری را نزنند که سبب التهاب در جامعه شود.

وی بابیان اینکه باید رسانه‌ها تلاش کنند تا این فضای معنوی که بعد از سفر رهبری برای استان رقم خورده را حفظ و طعم و شیرینی را از مردم نگیرند، یادآور شد: البته انتقادات منصفانه بد نیست، لیکن همواره باید انصاف را در انعکاس اظهارنظرها رعایت کرد.

انتهای پیام/63002/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول