اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

مطلق‎گرایی در عرصه انتخابات تفکری مردود است

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در عرصه انتخابات مطلق‎گرایی تفکری مردود است.

مطلق‎گرایی در عرصه انتخابات تفکری مردود است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام عبدالله حاجی‎صادقی شب گذشته در جمع فرماندهان پایگاه‎های بسیج استان گلستان اظهار داشت: هر کس با هر مسندی حتی در بالاترین رتبه نظام جمهوری اسلامی باشد تا زمانی که در مسیر ولایت حرکت کند، مدافعش خواهیم بود اما اگر از مسیر ولایت حتی ذره‎ای منحرف شود، بی‎درنگ برایمان مهره‎ای سوخته است.

وی با تاکید بر اینکه با هیچ کسی عهد اخوت نبسته‎ایم تصریح کرد: از هیچ کس هراسی نداریم و بر تفکر ولایی خود قاطعانه پافشاری خواهیم کرد.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید هوشیار باشیم که دشمن می‎خواهد ولایت‎مداری را از ما بگیرد خاطر نشان کرد: باید مراقبت کنیم تا دشمن به خواسته شوم خود نرسد و بصیرت تنها عنصری است که باید خود را به آن مسلح کنیم.

باید بصیرت را به معنای واقعی جامه عمل بپوشانیم

حاجی‎صادقی با تاکید بر اینکه باید بصیرت را به معنای واقعی جامه عمل بپوشانیم متذکر شد: بصیرت را نباید ساده گرفت، چرا که آسیب‎های گذشته ناشی از این بود که بصیرت‎افزاهایمان بصیرت نداشتند و ما عمار نداشتیم.

وی در خصوص تفاوت بصیرت با علم بیان داشت: "علم" به معنای مفهوم‎شناسی است و جای آن در ذهن است اما "بصیرت" مصداق‎شناسی است، چرا که بصیرت در صحنه عمل و نه در ذهن آدمی خود را نشان می‎دهد.

بصیرت علم عملیاتی است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: بصیرت علم تئوری و نظری نیست بلکه علم عملیاتی است عرصه دشمن، عرصه زمان، عرصه تکلیف از مهمترین عرصه‎های بصیرت است.

حاجی‎صادقی با بیان اینکه خداوند دو نعمت بی‎نظیر را به ما داده که در طول تاریخ سابقه نداشته است، خاطر نشان کرد: نعمت داشتن امت بیدار و بصیر و دیگری نعمت ولایت است که باید قدرشناس این دو نعمت باشیم.

مسئولان باید به نوکری مردم افتخار کنند/با ولایت‎محوری مردم، آینده نظام تضمین می‎شود

وی یادآور شد: مسئولان باید به نوکری مردم افتخار کنند و مردم نیز همواره پشتیبان ولایت باشند، چرا که با ولایت‎محوری مردم، آینده نظام تضمین می‎شود.

جانشین ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تحولات منطقه رو به مثبت است، اظهار داشت: البته سختی‎ها و مشکلاتی در این مسیر وجود خواهد داشت و دشمن سعی می‎کند تا انقلاب را از درون بشکند.

حاجی‎صادقی با بیان اینکه کلیت تحولات منطقه به نفع ایران است، ابراز داشت: دشمنان به خوبی می‎دانند که بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است، لذا به این اجماع رسیده تا برای ما از نظر اقتصادی مشکلاتی ایجاد کنند، اما به لطف خدا انقلاب اسلامی با قوت کار خود را ادامه می‎دهد.

انتهای پیام/2307/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول