اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

سخن درباره انتخابات بسیار زود است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه طبق فرمایش رهبری حرکت کرده و معتقد است اکنون از انتخابات حرف زدن بسیار زود است.

سخن درباره انتخابات بسیار زود است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یونس امیری صبح امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته بسیج و در پاسخ به سؤالی در مورد موضع سپاه در مورد انتخابات اظهار داشت: سپاه در انتخابات و هر موقعیت دیگری چشم به فرمان رهبری دوخته است و در هر راه با همه توان تلاش خواهد کرد تا منویات مقام معظم رهبری محقق شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رهبر فرزانه انقلاب به زیبایی و درستی فرمودند که پرداختن زود هنگام به موضوع انتخابات جایز نیست که بر این اساس سپاه طبق فرمایش مقام معظم رهبری حرکت کرده و معتقد است اکنون از انتخابات حرف زدن بسیار زود است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برنامه‌های هفته بسیج، تقارن این هفته با ماه محرم را یک فرصت معنوی خواند و بیان کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال رنگ و بوی زینبی و عاشورایی به خود می‌گیرند.

امیری با بیان اینکه بسیجیان در همه عرصه‌هایی که به حضور آن‌ها نیاز باشد جان بر کف حاضر می‌شوند، گفت: در روز عاشورای امسال همه هیئت‌های مذهبی را در مرکز استان جمع می‌کنیم تا برنامه‌ای باشکوه را در روز عزای امام حسین (ع) برگزار کنند.

این فرمانده ارشد سپاه ادامه داد: در سال گذشته نیز چنین تجربه‌ای را در شهر یاسوج داشتیم ولی امسال این برنامه را در همه شهرستان‌های این استان برگزار می‌کنیم.

وی عنوان کرد: همچنین در روز عاشورا بسیجیان با نماد چفیه در میدان معلم شهر یاسوج تجمع می‌کنند تا روزی عاشورایی و حماسی را در روز عاشورا به ثبت برسانند.

امیری با تشریح برخی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج ابراز داشت: ویزیت رایگان مردم و استقرار اکیپ مجهز پزشکی در 60 مرکز و در نقاط محروم استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین شهر یاسوج از برنامه‌های مهم این هفته است.

وی افتتاح 14 حوزه مقاومت بسیج، چهار خانه بهداشت، افتتاح 12 کیلومتر راه بین مزارع کشاورزی، افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی در روستاها، ساخت چند خانه عالم و مسجد و ساخت 20 سالن ورزشی را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول