اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد طرفدار جذب حداکثری در انتخابات است

خبرگزاری فارس: مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی موضع خود را نسبت به حضور و جذب حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده است.

دانشگاه آزاد طرفدار جذب حداکثری در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجتبی اکبری پیش از ظهر امروز در آستانه برگزاری نخستین اجلاس سراسری جنبش‌های دانشجویی در مشهد در نشستی رسانه‌ای اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در جریان انتخابات ریاست جمهوری، پیاده‌ساز عقاید گروهی خاص نیست.

وی افزود: یکی از وظایف مهم دانشگاه آزاد اسلامی و به ویژه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه، پیگیری وقایع و روند انتخابات به شکل بی‌طرفانه و با شعار حضور و جذب حداکثری است.

اکبری در رابطه با تدابیر دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه انتخابات ریاست جمهوری 92 تصریح کرد: خواستار حضور منسجم و یکپارچه کاندیداهای مورد وثوق و تایید شورای نگهبان در سطح دانشگاه‌ها با هدف وحدت ملی هستیم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در شرایط ویژه‌ای قرار دارد که مقام معظم رهبری از آن با عنوان پیچی تاریخی یاد کرده‌اند و امروز همگان بدانند که گذر از این پیچ با سلامت و صحت در گرو رفتار و عملکرد آحاد جامعه بر اساس بیانات مقام معظم رهبری است.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اعتلای همگرایی‌ها در جهت منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد: تمام اقشار جامعه اعم از مسئولان دستگاه‌ها و آحاد ملت باید با همبستگی و یکپارچگی مانع از تکمیل شدن پازل توطئه‌آمیز دشمن و ایجاد فضای حضور برای آنان شوند.

اکبری اذعان کرد: در زمان انتخابات ریاست جمهوری، مطالبه و تقاضای تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر برگزاری انتخابات در فضایی آرام و به دور از تنش‌زایی است.

وی یادآور شد: در انتخابات ریاست جمهوری باید به ایجاد گفتمان‌سازی سالم بپردازیم و به حاشیه‌کشاندن، تنش‌زایی، ایجاد هیجان‌سازی توام با درگیری و فراموشی اتحاد در سایه همدلی به منزله همدستی با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی از 17 همایش منطقه‌ای، استانی و کشوری برای انتخابات ریاست جمهوری توسط دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: در این 17 همایش شاهد حضور کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان و با هدف مشارکت و جذب حداکثری در انتخابات هستیم.

انتهای پیام/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول