اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

کار اصلی دشمن در فضای رسانه‎ای تاثیرگذاری در انتخابات ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: اگر فضای رسانه‎ای غربی را رصد کنید خواهید دید مهمترین دستور کار دشمن تاثیرگذاری در انتخابات ایران در سال 1392 است.

کار اصلی دشمن در فضای رسانه‎ای تاثیرگذاری در انتخابات ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان با تسلیت ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) بر پیروان آن حضرت اظهار داشت: دشمنان در سه محور برنامه‎ریزی کردند و تمام ظرفیت خود را به کار خواهند گرفت تا در انتخابات خرداد سال 1392 در روند انتخابات، حضور حداقلی مردم  و خروجی آن تاثیرگذاری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در عزاداری امام حسین (ع) در دهه اول محرم هر استانی یک اجتماع بزرگ عزاداری تشکیل می‎دهد خاطرنشان کرد: استان گلستان همواره در ایام محرم اجتماعات فراوانی را در سطوح مختلف استان داشته که قابلیت پخش و مانور تصویری در رسانه ملی و استانی فراهم نبوده است.

اجتماع بزرگ عزاداران گرگانی در تاسوعای حسینی

استاندار گلستان از اجتماع بزرگ عزاداران در تاسوعای حسینی در مرکز استان خبر داد و بیان داشت: از ساعت 9 تا 11 صبح روز تاسوعا در خیابان حضرت امام خمینی (ره) شهرستان گرگان پوشش رسانه‎ای از سوی صدا و سیمای مرکز گلستان صورت خواهد گرفت تا قابلیت ارائه در رسانه ملی و شکوه عزاداری سید و سالار شهیدان در استان شهیدپرور گلستان داشته باشد.

قناعت خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه ایام محرم متقارن با هفته بسیج شده است شاهد حضور هیئت‎های مذهبی و بسیجیان در این اجتماع بزرگ در گرگان خواهیم بود.

وی از دستگاه‎های اجرایی استان خواست تا پایان سال جاری نسبت به اجرایی شدن مصوبات کمیته اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگران تلاش کنند و متذکر شد: این افراد در گام نخست به صورت کارورزی تا پایان سال 1391 مشغول به کار خواهند شد و حقوق آنها از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می‎شود.

96 فرزند شاهد و ایثارگر از آذر امسال در دستگاه‎های اداری مشغول به کار می‎شوند

استاندار گلستان ادامه داد: در گام بعدی، جذب بر اساس مجوزهای قانونی صورت خواهد گرفت و حقوق آنها در بودجه سال 1392 پیش‎بینی می‎شود.

قناعت اظهار داشت: تعداد 96 فرزند شاهد و ایثارگر نفر قرار است که از ابتدای آذرماه در دستگاه‎های اداری استان توزیع و مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‎های در دهه فجر امسال نیز تقدیر از دستگاه‎های برتری است که در جذب فرزندان شاهد و ایثارگر، ارتقا تحصیلی و ارتقا شغلی آنها رتبه خوبی کسب کردند و همکاری مناسبی را با کمیته ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر داشته‎اند که امید است این سه اولویت استراتژیک کمیته از سوی دستگاه‎ها مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/2307/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول