اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد:

انتخابات ریاست جمهوری صحنه به تصویر کشاندن وحدت ملی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتخابات ریاست جمهوری صحنه به تصویر کشاندن همگرایی و وحدت ملی است.

انتخابات ریاست جمهوری صحنه به تصویر کشاندن وحدت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجتبی اکبری پیش از ظهر امروز در آستانه برگزاری نخستین اجلاس سراسری جنبش‌های دانشجویی در مشهد در نشستی رسانه‌ای اظهار کرد: دانشگاه آزاد با تغییرات صورت گرفته به پایگاهی برای تقویت اندیشه‌ها و احیای آرمان‌های انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

وی افزود: در جریان پویایی و نشاط ایجاد شده در فضای دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین اجلاس سراسری جنبش‌های دانشجویی در مشهد با هدف تمرین کار گروهی، احیای شرح وظایف تشکل‌های اسلامی سیاسی و بررسی شرایط فعلی کشور و منطقه با حضور چهره‌های مطرح ملی برگزار می‌شود.

اکبری با اشاره به نقش آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل(ره) خاطرنشان کرد: اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل(ره) سرلوحه بیداری اسلامی و بهار کشورهای عربی است و این نشان از آن دارد که تمام فعالیت‌های کشور در سطوح مختلف باید بر مبنای احیا و جاودانگی اندیشه‌های امام راحل(ره) صورت گیرد.

اکبری تصریح کرد: این اجلاس در یکی از محورهای خود به بررسی جنبش دانشجویی و بیداری اسلامی با حضور سید نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس می‌پردازد تا برآوردی از بیداری اسلامی و تاثیرات آن در جنبش‌های دانشجویی داشته باشیم.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی از انتخابات ریاست جمهوری با عنوان صحنه به تصویر کشاندن همگرایی و وحدت ملی یاد کرد و ادامه داد:‌ در انتخابات ریاست جمهوری، ایران اسلامی باید همگرایی و انسجام را بار دیگر به منصه ظهور رساند و انتخابات را در فضایی سالم و بدون تنش برگزار کند.

وی همچنین موضع دانشگاه آزاد اسلامی را در انتخابات بی‌طرف و طرفدار وحدت ملی اعلام کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اعتقاد به مشارکت و حضور در جذب حداکثری دارد و به همین منظور هیچ فرد و گروهی حق استفاده ابزاری از اموال، پول و نام دانشگاه‌ آزاد برای تبلیغ گروه و کاندیدای خاص در انتخابات را ندارد.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: ما خواستار این هستیم که صدای عدالت‌خواهی جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت منویات مقام معظم رهبری به گوش جهانیان برسد.

انتهای پیام/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول