اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ذوالنور:

اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده به توافق نمی‌رسند

خبرگزاری فارس: جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: تفرقه و اختلاف بین جریان اصلاحات به ‌اندازه‌ای است که ایشان برای معرفی یک کاندید مشترک در انتخابات آینده به توافق نمی‌رسند.

اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده به توافق نمی‌رسند

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور صبح امروز در جمع بسیجیان و فرماندهان سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به نقش ارزشمند بسیج و سپاه در حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی اظهار داشت: بسیج در طول دوران پرشکوه انقلاب اسلامی ایران نقش ویژه خود را در صحنه‌های مختلف نشان داده است.

وی افزود: امروز نیز بسیج با بهره‌مندی از نیروهای ولایی و توانمند حضوری تاثیرگذار در دفاع از نظام اسلامی دارد.

ذوالنور گفت: با ایجاد روحیه اقتصاد مقاومتی در بین مردم می‌توان بر تمام تحریمات دشمنان غلبه کرد.

وی بیان کرد: جبهه اصلاحات و اصولگرایی دو جریانی هستند که در بحث انتخابات آینده نظام می‌توانند مؤثر واقع شوند.

ذوالنور افزود: جبهه اصلاحات در انتخابات آینده حضور خواهند داشت نه از این جهت که حضور حداکثری مردم را در پی داشته باشد، بلکه حیات سیاسی و اجتماعی آنها ایجاب می‌کند که در این انتخابات شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: تفرقه و اختلاف بین جریان اصلاحات به ‌اندازه‌ای است که ایشان برای معرفی یک کاندید مشترک در انتخابات آینده به توافق نمی‌رسند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: جبهه اصلاحات در بحث تحریم یا ماندن در جریان انتخابات آینده ریاست جمهوری دچار سردرگمی شده است.

وی به راهبردهای جبهه اصلاحات در جریان انتخابات آینده ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: یکی از راهبردهایی که جبهه اصلاحات در جریان انتخابات آینده ریاست جمهوری در پیش دارند، تحریم است که اگر این گزینه را انتخاب کنند در این صورت امکان دسترسی به قدرت را نخواهند داشت.

وی اظهار داشت: جبهه اصلاحات از طریق برجسته کردن گرانی‌ها و نارضایتی مردم می‌خواهند به جبهه اصولگرایانه ضربه زده و زمینه رسیدن به قدرت در انتخابات آینده را فراهم کند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه در بحث انتخابات اختلافاتی میان بین جبهه اصولگرایان وجود دارد ولی با این حال این اختلافات ریشه و مبنایی نیست که بتواند به این جریان لطمه بزرگی وارد کند.

هدف اصلی دشمن از تحریم و فشار اقتصادی سقوط نظام است

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات باید سعی کنیم انتخاباتی اصلح داشته باشیم، گفت: باید با صبر و حوصله با رصد مسائل کشوری و انتخابات، فردی انتخاب کنیم که به نفع مصالح و منافع کلی نظام باشد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه به عوامل گرانی‌ها اشاره و افزود: تحریم اقتصادی از طریق کشورهای غربی، عدم اقدام مناسب در بحث زیرساخت‌های اقتصادی، عدم تبعیت از این سیاست واحد، ضعف مدیریت، کنترل و نظارت از عوامل گرانی‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: شکستن روحیه مقاومتی مردم در برابر مشکلات و تحریمات دشمن، عقب‌نشینی مسئولان از اهداف و اصول نظام و در نهایت سقوط نظام از اهداف فشارها و تحریم‌های اقتصادی دشمن است.

ذوالنور اظهار داشت: تجربه گذشته از تحریم‌ها نشان داده که هر چند این تحریم‌ها مشکلاتی را برای ما به‌وجود آورده، اما توانسته‌ایم آنان را به خوبی دور بزنیم.

وی به مباحثی در مورد تحولات سوریه اشاره کرد و بیان داشت: حکومت بشار اسد تنها حکومتی است که برای مقاومت هزینه داده و خسارت دیده و سقوط بشار اسد بیشترین خسارت را برای مقاومت حزب‌الله خواهد داشت.

انتهای پیام/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول