اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

منبرهای زنجان نباید به بحث‎های انتخاباتی و جناحی تبدیل شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: منبرهای استان زنجان نباید به بحث‎های انتخاباتی و جناحی تبدیل شود.

منبرهای زنجان نباید به بحث‎های انتخاباتی و جناحی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‎الله شیخ علی خاتمی در همایش بزرگ علما و مبلغان استان زنجان اظهار داشت: بهترین ماه برای معرفی امام حسین (ع) ماه محرم است.

وی با اشاره به اینکه بهترین راه برای معرفی امام حسین (ع) و تبیین اهداف و آرمان‏های ایشان سخنان خود ایشان است، خاطرنشان کرد: روح کلی قیام امام حسین (ع) در وصیت‎نامه ایشان بیان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه دهه نخست ماه محرم دهه امر به معروف و نهی از منکر نامیده شده است، تصریح کرد: بالاترین منکرها حکومت باطل و بالاترین معروف‎ها حکومت عدل است.

وی با اشاره به اینکه در این مقطع تاریخی نیاز به بیداری روح مقاومت در ملت را داریم، ادامه داد: امروز دشمن با همه توان جلو آمده و چیزی جز تفکر امام حسین ‏(ع) کشور و ملت را نجات نمی‎دهد.

آیت‎الله خاتمی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، ملت شریف کشور موفق شد و امروز نیز در جنگ اقتصادی باید مقاوم باشند، اضافه کرد: حوزه‎های علمیه و روحانیون در ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشته‎اند و امروز نیز نمی‎توانند خود را کنار بکشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در آستانه انتخابات هستیم و در منبرها نباید به بحث‎های انتخاباتی به صورت جناحی پرداخته شود، یادآور شد: روحانیون نمی‎توانند سیاسی نباشند اما هرگز نباید جناحی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد: پرداختن به اصل انتخابات، اصل مردم، حضور آنها، حفظ حدود امنیت‎ها و اصل حضور از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اگر آمریکا و اسرائیل از حمله به ایران نتیجه می‎گرفتند تاکنون به کشورمان حمله کرده بودند، خاطرنشان کرد: اتحاد، دیانت و وحدت مردم عامل ماندگاری انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول