اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میامی:

بسیج همیشه برای دفاع آماده است / بسیج از دل مردم برخاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه میامی گفت: بسیج همیشه برای دفاع از اسلام در تمام صحنه‌های انقلاب، آماده و ثابت قدم است.

بسیج همیشه برای دفاع آماده است / بسیج از دل مردم برخاست

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام سیدمرتضی موسوی عصر امروز در جمع اقشار مختلف بسیجیان شهرستان میامی اظهار داشت: تمام جمعیت ایران بسیجی هستند؛ چراکه همگی به یگانگی خداوند و رسالت پیامبراکرم(ص) اعتقاد دارند.

وی افزود: بسیجی واقعی و حقیقی مانند امام حسین(ع) و یارانش عمل می‏کند؛ یعنی ایمان قلبی را با عمل همراه می‏سازد.

امام جمعه میامی خطاب به حاضران تصریح کرد: شما جوانان بسیجی با اقامه نماز و انس با قرآن می‌توانید به معنای واقعی بسیجی بودن دست پیدا کنید.

موسوی افزود: از نظر فقهی دو نوع جهاد داریم؛ جهاد ابتدایی که فرماندهی‌اش منحصراً با معصومین است و تا زمان ظهور امام زمان(عج)، جهاد ابتدایی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: جهاد دفاعی هم نوع دوم جهاد است که با تهدید اسلام و حکومت اسلامی بر همه زن و مرد، کوچک و بزرگ لازم است؛ مانند قیام امام حسین(ع) که برای حفظ سنت الهی پیامبر بود.

امام جمعه میامی گفت: بسیج از دل مردم و برای خود مردم به فرمان امام خمینی(ره) به وجود آمده و همیشه در صحنه حاضر است.

فرمانده سپاه شهرستان میامی نیز در این دیدار اظهار داشت: بعد از حضور موثر در دفاع مقدس، امروز هم با الگوگیری از امام حسین(ع) در جنگ نرم بار دیگر اقتدار و عظمت نظام را به دشمنان نشان می‌دهیم.

عباس‏علی کاظمی افزود: بسیج در جنگ اقتصادی نیز نقش موثر خود را با فرهنگ‌سازی و روشن کردن نقشه‌های دشمن در این عرصه نشان خواهد داد.

وی بیان داشت: به برکت حضور مردم و بسیجیان در صحنه در راستای اهداف نظام گام برمی‌داریم و بسیج در تمام اقشار جامعه حضور دارد.

در این مراسم، اقشار مختلف بسیج به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج با امام جمعه میامی دیدار کردند و فرمانده سپاه میامی نیز در این دیدار، گزارش عملکردی از برنامه‌های این هفته ارائه داد.

انتهای پیام/2249/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول