اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: به دلیل زحمات درخشان بسیج است که انقلاب اسلامی ایران در برابر فتنه‌گران بیمه شده است.

بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز جمعه این هفته گلپایگان ضمن تسلیت شهادت سیدالشهدا و یاران باوفایش گفت: امر به معروف و نهی از منکر نباید تنها مختص یک هفته باشد بلکه باید این فریضه در تمام روزهای سال اجرایی شود.

 وی ضمن تأکید بر اینکه هیئت‌های عزاداری باید شئونات اسلامی را رعایت کنند، تصریح کرد: در روز تاسوعای حسینی همه هیئت‌های عزاداری در گلزار شهدای شهرستان تجمع می‌کنند و در روز عاشورای امسال که مصادف با هفته بسیج است، اجتماع بزرگ عاشوراییان در جوار امامزاده هفده تن برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: بسیج شجره‌ای طیبه از شجره‌های بهشت است و نهال این نهاد به دست امام راحل(ره) نشانده شده و تاکنون خدمات ارزشمندی به انقلاب اسلامی ارائه کرده است. 

وی با بیان اینکه افکار و اندیشه‌هایمان باید بسیجی شود، افزود: شعار امسال هفته بسیج «بسیج امتداد عاشورا» نامگذاری شده است و ما نیز به وجود بسیج و بسیجیان افتخار می‌کنیم و به خاطر زحمات درخشان آن‌ها است که تاکنون انقلاب اسلامی ما در برابر فتنه‌های فتنه‌گران بیمه شده است.

اسماعیلی بر نماز اول وقت در روز عاشورا تأکید کرد و گفت: تبعیت از ولایت و امامت در نماز ظهر عاشورا متبلور می‌شود و همه هیئت‌های عزاداری باید در ظهر عاشورا اذان سر دهند و در نزدیک‌ترین مسجد و یا امامزاده نماز برپا دارند.

پشتیبانی ملت ایران موجب پیروزی مردم غزه شد

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به جنگ هشت روزه غزه اشاره کرد و گفت: ایران به درستی پشتیبانی خودش را از مردم بی‌دفاع غزه نشان داد و مردم دنیا باید بدانند پیروزی غزه با پشتیبانی ملت ایران دوام پیدا می‌کند.

انتهای پیام/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول